Gemini77 Skrevet 23. mars 2008 #26 Skrevet 23. mars 2008 Masse bivirkninger ja, og det verste er vel ikke tørre lepper. Alle slimhinner tørker veldig opp, så nesen blir tørr og man kan blø mye neseblod. I tillegg blir vel ikke sexlivet det beste heller da skjeden blir helt tørr, og man er avhengig av glidemiddel.
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 23. mars 2008 #27 Skrevet 23. mars 2008 hei:) jeg slet med akne å dritt for noen år siden, å fikk en hestekur av penicillin jeg måtte bruke i 3 mnd.. virka som F!! kvitt alt av svineriet:)) men husker ikke hva det het, men det vet sikkert legen:)) anbefaler det på det sterkeste:)) klem
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #28 Skrevet 23. mars 2008 Tetracycliner regner jeg nesten med, de som er mest brukt. Jeg skal høre med legen om det kan være noe å prøve...hvis jeg tpler det vel og merke, reagerr på det meste, hormoner, antibiotika...sukk..ikke enkelt. Men kan ikke gå rundt sånn heller...en ting å ha ei kvise eller tre, det kan tåles, men når ansiktet blir totalt vansira....vel da er det ikke noe ok lengre... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå