Bibi m/2 nå (",) Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 4-6-8- og 12....rart...min er 9 mnd nå, skal han ha 8 mnd glass helt til han er 12 mnd ? (utenom våres finmoste middag ?)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 23. mars 2008 #2 Skrevet 23. mars 2008 Ungene går jo mer og mer over til vår middag etterhvert som de blir vant med større klumper, og kan spise mer salt og slikt. Jenta mi er 10 mnd nå, ikke hver dag vi har middag eller så spiser vi sent og da spiser hun middagsglass. Om vi har middag tidlig så spiser hun samme som oss:)
Ung kvinne Skrevet 23. mars 2008 #3 Skrevet 23. mars 2008 Syns jeg har sett 10...hm. Men det er vel bare å introdusere nr 12 sakte
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jeg tror Småfolk har 10 mnd også, men er ikke sikker. Som en over sier, når de blir større så kan de jo spise omtrent alt vi spiser og da renger man ikke glass de fleste dager. Dessuten er det jo ikke akkurat farlig å gi 1 års glass til en på 10-11 mnd da ;-) Mini er også 9 mnd og jeg tenkte han mer og mer nå skal gå over til vår mat, og så får han samme som brødrene når vi evt skal spise middag sent (noe vi gjør ca 3-4 kvelder i måneden).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå