Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg er veldig glad i ensfargede klær både bukser og gensre og dongeri kjoler. Men selvfølgelig ikke alltid. Har også klær med figurer. Liker body som genser. Hva med dere andre?
Easton Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 hmm der begynte jeg nesten å lure hehe. Nei jeg kler bare barna mine i pent, men casual hehe. Neida, her går det i det som er lett å ta på, er rent, og varmt nok. Min verste side er at jeg syns de skal matche hverandre, har tvilling-gutter så prøver å kle de ulikt, men som sagt de må matche litt, eller så får jeg litt angst (yrkesskade). Men om det er fra Cubus, arva eller H&M, det er ett fett. Ungan er tydeligvis et sånt blikkfang at alle må kommentere de, og da burde jeg vel legge mer i antrekket deres, men døgnet er alt for kort til det. Lettvint er best, ingen protest hehe. ps. liker ikke sånne typisk baby-mønstre, sparkedresser og slikt, vet ikke hvorfor, men det bare er sånn;-) Liker at gutta ser tøffe ut, men de har dessverre røde stillongser som mormora har kjøpt på salg, hadde aldri tenkt å bruke de, men når alt er skittent så må man bare bite i det sure eplet.
Dunder Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Her går det i "det som tilfeldigvis lå øverst i skuffen"-stilen. Veldig in i år har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå