Gå til innhold

Blir det ekstra leveringstid når man bestiller benkeplate på mål? (ikea)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle hvor lang leveringstid? Noen som har kjøpt kjøkken på ikea i det siste? Vi skal bestille ganske snart, kom på at det sikkert blir lengre leveringstid når vi skal ha benkeplata på mål, og ikke de "ferdig-lengdene" deres. Noen som har peiling?

Skrevet

Har ikke bestilt der selv men har noen venner som bestilte. De måtte vente en måned, og når den ble levert var den ødelagt, da måtte de vente en måned til, og den var ikke kappet riktig... så ble det enda en måned... de var rimelig oppgitt!!

Hvis du skal ha en rett benkeplate (ikke noe hjørne) og den skal være lenger enn 2,60 (som jeg mener å huske er max lengden på de ferdige platene hos ikea) bør du heller kjøpe fra Bauhaus, dersom du bor nærme nok. Der har de plater som er helt like de på ikea, lengde 4,20 og koster 850 for de som er i laminat (de andre vet jeg ikke prisen på).

Skrevet

Ja. 4-8 uker, tror jeg. Mener de blir skåret til i Danmark(?).

Skrevet

Ja det tror jeg kanskje de har. Husker ikke helt altså, men de har en hel haug med forskjellige. De har åpent til 22 på hverdager og 18 på lørdager tror jeg.

Skrevet

Fant brosjyren deres på nett. Der hadde de benkeplater opp til 3 m lengde, så da kan det hende det blir å kjøpe derfra :o) Resten av kjøkkenet kjøper vi bare på ikea, så slipper vi vente i verste fall 2 mnd..hehe.. Takk for tipset!

Skrevet

Bare hyggelig, bra du fant brosjyren. :) Må være de i heltre som du bare får i 3 m, vi kjøpte steinspraglet sort og det var vel laminat, og den har de i 4,2 meter og mange flere like lange. Men hvis 3 m er nok så er det jo supert. :)

Skrevet

På ikea har du ikke returrett på spesialbestilte benkeplater med mindre det er noe galt med dem :) sånn, bare for å ha sagt det.. :) Og ja, de kappes i danmark.

Hilsen kundeservice-ansatt hos Ikea ;)

Skrevet

Hva skulle være galt da? Vi skal ha heltre eikeplate på ca 3 meter. Helt som de "ferdig-lengdene", rett, ikke noe hjørne, men den skal være lengre enn ferdiglengdene. Har ikke lyst på skjøt :o)

Men 4-8 uker?

Skrevet

send meg en pm, kan sjekke opp leveringstid for deg på tirsdag...

hender jo at noen angrer, at de ikke liker fargen likevel o.l :) må være trasportskade e.l for å få byttet den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...