LINDA*** Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Er det muuuulig??? Må jo bare få sendt inn angrepapirer/returrett på "premien".... 600 kr ' frakt på 250 (!) kroner!! hERREGUD, Trodde ikke jeg skulle vinne detta!?
LINDA*** Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Kaffe og cappuchino-maskin.. 3-i-1. Hvorfor!?!?!? Hvorfor meg :/
1881 Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Er det på netthandelen evnt gooba er det bare og la være og betale fakturaen, men etter 3 auksjoner der du ikke betaler blir du utestengt! Dessuten lønner det seg og legge inn flere bud når du først har gjort dette på disse sidene, lønner seg aldri med bare 1-2 auksjoner!
LINDA*** Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 Menne, jeg kan ikke bare _ikke betale_ en regning?
To tette + snart ei med flette Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Om det er på netthandelen.no så bare lar du være å betale fakturen, men det kan bare gjøres 3 ganger eller noe før du blir utestengt fra auksjonene. Mener ihvertfall at det er sånn.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Joda:) Gjort det selv noen ganger. Derfor går jeg ALDRI inn på netthandelen eller gooba lenger, klarer ikke la vær å by:)
LINDA*** Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2008 mulig det er jeg som er dum, men hvordan er det teknisk mulig å ikke betale en regning? Uten å få purregebyr/inkasso til slutt??
clarice_starling Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 For et råd å gi - du har bestilt noe. Bare la være å betale!!!!!?????? Er du med på leken, så får du ta regninga også! Snakker meg om...
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Fordi de sender ikke varen før fakturaen er betalt.
LINDA*** Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. mars 2008 Åååååå....... Takk for svaret jeg skjønte nå.... De sender faktura FØRST! Så klart.... Vet du hvor leenge fristen er?
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #13 Skrevet 22. mars 2008 Husker ikke. De sender et par purringer også, men det går som sagt ikke til inkasso, da varen ikke sendes før faturaen er betalt.
To tette + snart ei med flette Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 Varen har man jo ikke mottatt enda, den sendes ut etter at fakturaen er betalt. Så det er jo ikke sånn at man har kjøpt noe uten å betale for det, man har jo ikke varen!! At Netthandelen kjører en sånn policy at det er går uten at man får purring/inkasso får jo være deres problem, eller?! Det er jo en måte å angre på, som forøvrig blir billigrer for netthandelen. Om HI betaler regningen og angrer etterpå med angrerettsskjema så må jo netthandelen betale returporto i tillegg til å betale tilbake frakt, ekspedisjon og vareprisen, om jeg ikke tar feil...
Contura Skrevet 22. mars 2008 #15 Skrevet 22. mars 2008 Du trenger jo ikke å gjøre det så "vanskelig" at du lar være å betale fakturaen;) Du kan faktisk bare benytte deg av angrefristloven, sende dem en mail og si at du beklager kjøpet og ønsker å trekke deg. Det har jeg selv gjort, og de var ikke vanskelige på det.
sveis Skrevet 22. mars 2008 #16 Skrevet 22. mars 2008 Du har jo uansett 14 dagers angrerett på ting du handler på nett. Er jo bedre om du sier fra at du angrer før de behandler ordren din. Da slipper de jo i det heletatt å sende fakturaen. Send en mail og si fra med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå