Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for bryllupskaken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært flere steder & forhørt oss. Prisene varierer mye syns jeg. Først var vi på et sted som skulle ha mellom 2000 & 2500kr. Det syns jeg var dyrt... Vi endte opp med et lokalt konditori som skulle ha mellom 1000 & 1500kr..

Litt nyskjerrig på hva dere andre har betalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror vi skal betale 1400 for 2 etg kake med marsipan :)

holder mere nok med 2 etg til rundt 45 gjester :)

Skrevet

hei

Vi har fått en pris på 2400 kr for en bryllupskake i 3 etasjer. vi står da fritt til å velge hvilke fyll vi vil ha (marsipankake), pynting å kaketopp er inkludert. Vi velger å kjøpe egen kaketopp å skulle da betale litt mindre i pris.

Denne prisen ser ut til å være en standardpris. Jeg å en venninne har nemlig sjekket priser hver for oss i trondheim å i harstad å fått akkurat samme prisoverslaget:)

mvh

Skrevet

Skal forresten ha to hjerter ved siden av hverandre med bro imellom. Den ene skal være marsipan & den andre skal være sjokolade. Det er fordi vi begge elsker sjokoladekake:)

Skrevet

Ikke kjøp på bristol i Trondheim. De klusset noe voldsomt med min bestilling og vi fikk den styggeste uhyre av en kake du kan se for deg. Helt annet stativ og mye mindre kake en det vi hadde bestilt. Var ikke ferdig itide. måtte vente tre timer på å få den.... Kom akkurat til kaffen, men stygg som en juling og pyntet med akkurat det styggeste du kan se for deg. Kake fra hippitiden tror jeg du kan kalle det. Måtte betale 1400,- for beistet. Ikke noe koselig eier. Kan være at de har gått konkurs og bra er det. Har ikke fulgt med men tror kanskje jeg har hørt det. De hadde engang Tronheims hyggeligste kafe.. men men. Ville bare si fra.

Skuffa brud!

Skrevet

Vi betalte 70 kr. per pers. Hadde selskapet på et hotell, og da måtte vi ta kaken fra deres eget konditori. Andre kaker kunne vi ha med selv.

Skrevet

Skal denne være i tillegg til bryllupskaken, eller er det den dere skal bruke som bryllupskake? Jeg har også lyst på sånn kake. Hadde vært greit å slippe den etasje-kaken da.. Lager dere den selv eller kjøper dere den? Hvor mye betaler dere evt. for den da?

Skrevet

vi betalte 4000 for vår på baker hansen, svinedyrt...men fantastisk god! bringebærmousse til 80 personer...

Skrevet

Vi betaler kr 2250,- for 5 etasjer. To ostekaker og tre marsipankaker med forskjellig fyll. (Kakene skal stå i bue, ikke etasjer...)

Skrevet

Vi skal ha to hjerter med bro mellom (kake til 30 stk) og skal betale 850 kr!

Skrevet

Har sjekket litt rundt, og vanlig pris rundt her er ca 45-55 kr pr pers, så da kommer det jo an på hvor stor kake en bestiller. Vi inviterer over 90 pers, men jeg tror ikke vi kommer til å bestille så stor kake... Vi skal ha 15-20 andre kaker i tillegg så jeg tror ikke alle kommer til å spise et stort stykke av bryllupskaka (skal legges til at vi ikke skal ha marsipankake).

Skrevet

Denne kaken er som bryllupskake. Syns det er litt morsomt å ikke ha sånn som alle har, selvom jeg syns det er super fint med etasjekake også.. Skal betale ca 1500kr for den med marsipan & sjokolade. Vi kjøpte en sånn kul kaketopp på Bryllupsbutikken i Oslo (295,-) hvor det ser ut som om brudgommen skal stikke av og bruden holder ham etter skuldrene.. Tenkte å ha denne like ved broa, sånn at det ser ut som om han skal stikke over til den andre siden;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...