Flippflapp Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 som regel saa er det eneste hun faar i seg paa en dag 2 middagsglass. nar vi staar opp i 6-7 tiden vil hun ikke mat for k 10. da spiser hun som regel et glass. farr lunch i 1 tiden. da spsite hun ogsaa et glass...noe mer faar jeg pokker ikke i henne i lopet av dagen! prover desperat med hjemmelaget mat, men hun nekter plent aa spise det! er ikke dette utrolig lite!? hun er 10 mnd... hun har sluttet aa amme ogsaa...nekter plent aa ta brystet..... foler at jeg ikke klarer aa gi ungen min mat jo.....
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Har du prøvd med annen mat en middags-glass da?? F.eks. grøt, brød med leverpostei o.l.?
Flippflapp Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 japp...brod med alt mulig raret er provd....grot er noe jeg regelmessig prover...masse forskjelige typer grot har jeg provd..... virker bare som at med en gang maten kommer paa bordet saa begynner sutringa..og gniinga paa hue, i ora,, i oya.....er ikke spes at hun er trott heller... hvor mye mat faar deres barn i lopet av en dag? er greit aa hvite hva normalen er.....
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Det viktigste er at hun legger på seg da i hvertfall, så hun ikke blir underernært=) Jeg ville hørt litt med helsesøster hvis jeg var deg......! Jenta mi er 7,5 mnd gammel og spiser følgende gjennom en dag: Frokost: Grøt og 150 ml. mme. Lunsj: 1 beger med frukt (nestle/hipp) og 150 ml. mme. Middag: Et halvt glass middagsmat og vann (eller sviskesaft) Kvelds: grøt og 150 ml. mme I tillegg får hun vann mellom måltidene som tørstedrikke.
Flippflapp Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 takk skal du ha....da er det kanskje ikke saa lite det hun spiser da...bare at hun spiser skjeldnere...saa heller litt mindre og oftere...takk skal du ha.....
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Det er mye næring i disse glassene, så tror nok at hun får nok.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Ingen barn spiser jo like mye....så etter min mening finnes det ikek noe fasitsvar på hvor mye babyen skal ha i seg i løpet av dagen! Men pass på så hun legger på seg, og at hun får tissa/bæsja=) Virker hun fornøyd og har det bra så er jo det det viktigste:) Ønsker dere masse lykke til, og en fortsatt fin påske=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå