Gå til innhold

Stemmer det kinesiske fødselskartet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her stemmer det ikke. Både det og alle andre tester og spådommer sier jente men det er en gutt i magen.

Skrevet

Stemmer ikke her heller, alle tester og slikt sier jente her også, men det kommer en liten gutt. Det kinesiske kartet stemte på første gang da, har en gutt fra før, men det var sikkert bare flaks=)

Skrevet

ring testen og fødselskartet viste jente men lillegutt i magen viste stolt frem tissn sin på ultralyden:)

Skrevet

det kinesiske fødekartet stemte første gang, da viste det gutt og det var gutt.. denne gangen vet jeg ikke!! fødekartet viser jente men ringtesten sa gutt, så vi får vente og se!!

Skrevet

Det stemte for min del! Venter liten prinsesse, mens alle rundt oss trodde det skulle være liten guttebass!

Skrevet

Hos meg har det vært 50/50 begge gangene. Sist hadde jeg størst % på gutt, og fikk gutt.

Har det også denne gangen, men de sier jeg venter jente;o)

Skrevet

Det kinesiske fødselskartet stemmer hverken nå eller ved forrige svangerskap,da det hver gang har vist gutt,men vi fikk jente forrige gang og det får vi nå også:)

Men ring testen har stemt hver gang:)

Skrevet

Jeg har funnet to kart, et her og et på ..husker ikke. Det ene stemmer, men ikke det andre!:) Jeg er 27 og ble gravid nov, ene sier jente, den andre sier guttt. Og nå vet vi det bir en gutt.

Skrevet

altså, babyverden sitt kart stemmr ikke, mens barnimagens stemmer, med min alder og at det blir gutt.

Skrevet

stemmer her:-)

er det ikke samme på babyverden og her??

Skrevet

Det stemer på meg.

Kartet viste jente og de sa på ul at det blir jente:-)

Skrevet

Ja det stemte på meg. Kommer en liten jente :)

Skrevet

Verken babyverden eller barnimagen stemmer her nei. Virker ikke som det er 99% sikkert.. Mer 50% kanskje, hehe:)

Skrevet

BIM's kart stemte ikke sist, men gjør det nå.

BV's kart stemte sist og stemmer nå også :)

Skrevet

Stemte på meg. Men er vel heller en morsom ting enn en sann spådom! =)

Skrevet

Niks!

Stemte ikke sist, og stemmer ikke nå heller!

Skrevet

Det stemte på mine 4 første, men ikke nå på den i magen. Kartet sier jente, men jeg får gutt:)

Skrevet

Ja, kartet sier jente - og jammen ligger det ikke en sprell levende jente i magen min:)

Skrevet

Stemte på meg ;- )

Skrevet

Det stemte ikke på meg heller.. Ultralyden viste klart gutt, mens kartet sa jente..

Virker ikke akkurat som det er noe særlig mer enn 50/50 treffsikkerhet på det kartet heller :o)

Skrevet

Dette er min første bebis og kartet stemmer ikke. Skulle fått jente i følge det kinesiske kartet, men jeg venter på en liten gutt.

Skrevet

stemmer ikke her heller, kartet viser at det skal bli gutt, men det viser seg at det blir jente denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...