Gå til innhold

Noen som har erfaring med blødninger????

Anbefalte innlegg

Jeg gikk på do idag og fikk blod på papiret når jeg tørket meg. Ringte til føden og reiste ned dit for en kontroll.

Der lå jeg med målinger av hjertelyd og sammentrekninger, så var det inn til gynokolog for både innvendig og utvendig UL. Alt var normalt og de fant ut at blødningene kommer ikke fra babyen, men fra meg... Kunne derfor bare reise hjem igjen...

Men fikk ikke no beskjed om hvor lenge jeg kan regne med å ha blødninger hver gang jeg er på do, eller når jeg bør ta kontakt igjen hvis det ikke stopper...

Noen som har opplevd noe liknende?

Fortsetter under...

Jeg hadde også for noen uker siden blødning, hvor jeg fikk blod på papiret. Ble undersøkt på føden og alt var heldigvis bra. Jeg fikk beskjed om at dersom det gikk over var det ikke noe å bekymre seg for, men dersom det ikke stoppet måtte jeg kontakte føden igjen. Jeg har ikke hatt noen flere blødninger etter den ene.

hadde selv blødninger for ikke så lenge siden.. ringte legevakta jeg.. men di hadde ikke tid.. så var ikke noen hjelp å få der.. skulle til kontroll to dager senere hos legen.. tok opp dette med henne.. men hun trodde det kom av at jeg kanskje hadde stressa litt de siste dagene.. men ikek vet jeg..

føden tenkte jeg aldri på å ringe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...