Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 3 måneder. Lurer på hva pappan til deres baby gjør?

Her i huset lager han middag, og vasker opp nesten hver dag. I helgen vasket han hele leiligheten mens jeg sov. Jeg var syk også. Han gjør mye huslige ting og det er deilig, men føler at han kanskje ikke gjør så mye med bebisen. Det er jeg som tar mesteparten av stellet og leker med han og legger han. Bør jeg pushe på litt? Tror han blir litt usikker på ting og tang. Men det er vel bare å hoppe i det? Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres ut som du har en flink mann.

Min er også veldig flink. Hjelper til med støvsuging og matlaging. Tar også sin del av stellet på kveld og i helg. Syns han er flinkere når ikke jeg er i nærheten. Hender jeg blander meg litt for mye. Tror han klarer seg bedre når han er alene om det, men som sagt er han i grunnen veldig flink.

Skrevet

Pappaen her er nå pr i dag i svangerskapsperm. Jeg jobber. Men når jeg var hjemme, var det han som gjorde mest "huslige" ting som din gjør. Synes det var veldig greit sånn i og med jeg drev mest med vesla.

Min kjære var nok litt usikker i begynnelsen han og, men han lærte etterhvert.

Du skal se at dette går seg til. Jeg var hvertfall glad for at han tok huslige ting, og det virker som du er glad for det også.

Det som hjalp han en del var å ta han med på helsestasjonen når det var kontroller. Han hadde mange spm til HS som opptok han. Kanskje en ide å ha han med på neste kontroll?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...