Gå til innhold

Vallergan..noen som har erfaringer med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem sier det????

Har vel aldri uttalt meg som fagperson, men en som har sett ting i praksis. Hva er ditt problem egentlig? Litt trist og lei fordi du er en av de mange dumme som dytter i ungene dop for å få det bedre selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vallergan er ikke småtteri. Har fått det selv et par ganger, og synes ettervirkningene rett og slett var jævlige. Ville aldri gitt det til ungen min.

Skrevet

Tydelig at du ikke er noen fagperson ludderet!!! Du uttaler deg om vallergan som om du kan vel og mye om det, og all kunnskap er henta fra gata, grøss! Sett ting i praksis, bra uttalelse! Det kaller jeg skummelt! Noe annet som er skummelt er at alt du uttaler deg om er veldig svart-hvitt, dårlig med nyanser i meningene dine....

Skrevet

Ja, Ludderet, jeg er en av de forferdelige mammaene som egentlig ikke burde ha fått barn engang..

Jeg har heldigvis vært så heldig å få et friskt og harmonisk barn som så langt ikke har hatt behov for noe medisin.. Men om barnet mitt plutselig skriker seg blå 24-7 og både mor og barn går i dagesvis uten søvn; vil jeg garantert benytte meg av de mulighetene som finnes.

Spar deg Ludderet.. Skaff deg et annet forum for å trakasere andre mødre.. Solidaritet, søster!

Skrevet

Og du vil frem til hva? Dette var jo ihvertfall ganske fargeløst, hehe...

Skrevet

Da burde du kanskje lære deg at det finnes andre muligheter enn dop da, kjære deg!

Skrevet

Lille venn... tror du seriøst at mødre ved sine fulle fem ønsker å dytte barnet sitt fullt av dop? Jeg velger å la tvilen komme deg til gode og konkludere med at du bare er ute etter å krangle.. Da gjør man som med obsternasige drittunger; ingorere negativ adferd og oppmuntre til normal folkskikk.

Lykke til, snuppa!

Skrevet

Nei, men så tror jeg ikke de som gjør det er ved sine fulle fem heller.

Lykke til med å ignorere meg! :-)

Skrevet

IGNORER DET LUDDERET SKRIVER JENTER!

Skrevet

Kjære HI.

Vi hadde også problemer med lille jenta vår. Hun sov svært lite og sjelden helt fra vi kom hjem fra sykehuset. Hu var alltid kjempetrøtt, men klarte ikke å sovne. Dette gjør selvfølgelig vondt i mammahjertet å se at babyen ikke har det bra. Og det sliter VELDIG på "overskuddet" til oss foreldre!!!

Da hun var ca 7 mnd fikk vi resept på Vallergan på hs.

Lillemor er veldig sta av seg og prøver seg alltid på å tøye grenser, men det er meg hun har fått den fra, så jeg gir meg ikke. Jeg ville klare dette selv, uten kunstige midler i lille babyen min. Men alle har en grense.. Noen ganger går det bare ikke.

Det ble til at vi prøvde en 3 ukers med Vallergan. Det gikk greit, men det gamle mønsteret kom sakte men sikkert tilbake igjen, så vi måtte til med enda en "kur". Vi gikk også til innkjøp på SoveKarins bok, Sov Godt. Veldig bra bok!

Etter den siste gangen, har det gått veldig greit. Nå er lillemor snart 1 år, og hun sover veldig bra på nettene! Hun har enda perioder der hun våkner og er litt våken, men det er sjelden.

Jeg ga henne mindre dose enn det som stod på resepten.

Pass på å ha drikke tilgjengelig! Man blir tørr i munnen og tørst av Vallergan. Ellers merket vi at hun ble litt roligere og mer tilfreds på dagene (hun var vanligvis HYPER).

Lykke til!!

Send gjerne pm om du lurer på noe ;)

Skrevet

Har dere prøvd kiropraktor?

Kan jo være spenninger i kroppen som gjør at hun ikke finner roen.

Jeg hadde ville prøvd det før jeg prøvde sterke medisinere først iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...