#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 hun har jo så perfekt døgnrytme... blir det bare rot da eller???
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Tar ca en uke å omstille dem :-) Jeg for min del gleder meg veldig til å stille klokken, skal bli deilig å stå opp klokken 7 i stede for klokken 6...
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Samme som Alva, jeg ser veeeldig fram til at hun "sover" til 7. Så går det seg vel til etterhvert :-)
Gothminister Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Og jeg ser fram til å sove til kl 06 Kommer ann på hvordan babyeb din er det. Med storebror så bare la vi han en time før eller senere,kom ann på om klokka skulle stilles framover eller tilbake. Han var grei når det gjaldt nattesøvnen han,i motsetning til lillebror. Da skrur vi bare klokka,også får han bare legge seg etter den gamle tiden.
Lykkeliten og jeg Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Legger mini midt imellom jeg. da blir det ikke store forskjellen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå