Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Vi har en jente på 6 og nå en liten gutt på 6 mnd. Vi har hele tiden sagt at dette var siste...2 barn er greit, men nå kjenner vi begge to at vi gjerne kunne tenkt oss en til siden minsten er verdens enkleste å ha med å gjøre. Det jeg sliter med er at når vi hadde bare en reiste vi ofte bort langhelger å kunne få barnevakt på timen slik at vi kunne gjøre ting, med 2 blir dette noe verre og med tre nesten håpløst...... Jeg vil ikke være egoistisk, men er redd jeg kommer til å føle meg litt "fanget" med tre barn selv om jeg sitter å føler litt på lysten....... Trengte bare å lufte dette litt å vil gjerne høre synspunkter fra dere!
Ung kvinne Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har bare en, og hun er bare 8mnd.. men jeg kjenner at jeg vil ha flere!!! Skjønner hva du mener med at du er redd for å føle deg fanget, men tror ikke det kan måle seg mot kosen det er å ha barn!!!! Noen du har veldig godt forhold til f.eks din mor/familie som kan være barnevakt for sine "kommende" barnebarn? Det vil jo være kvalitetstid som besteforeldre setter stor pris på. det løser seg helt sikkert så dere fremdeles kan få et par weekend turer som kjærester. Dersom dere ønsker barn så gjør det!! "Det er det ikke det man gjør man angrer på, det er det man ikke gjør man angere på" er det noe som heter..... mener bare at ikke bli gamle og angr og tenk på ønskebarna dere aldri fikk;) På en annen side så har dere jo allerede 2 ønskebarn da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå