Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tenke jo på kem så gjekk på den linja,men huske jo ikkje alle.. Me og har nettop flytta fra Stavanger te Åkra. Samboeren min e herifra. Når har du termin da? Eg har 18 okt,foreløpigt jaffal.. Har du nåken ongar fra før? Eg har 3,så denne kom litt overraskende kan du sei;) Eg jobbe som ringevikar i bhg,og på Edda. Du da?

Nei, det e jo tross alt tolv år siå... Hmmm, då lure eg på kim samboaren din e alse... Ikkje det at eg kjenne adle så e frå Åkra lengre, e an på vår alder? Eg har to guttar på fem og tri og et halvt. Fysstemann va godt planlagt, nr to kom rekande på ei fjøl og nr tri e planlagt her i gården. Du vente fjerdemann du då? Det va sprekt! Me drive et reklamebyrå innen familien i Kopervik.

Mine e 11,5 og 3 år. 4 mann blei et sjokk kan du sei,men me får ta det me får;) Samboeren min e 35 år,så nåken år eldre e han jo.. Han e ifra mosbron.

E firmaet dåkås EFG? Prøvde å googla litt skjønne du;)

Hei junigutt06... Me bodde i stavanager i 7 år før me flytte him i september:) Kjekk by,men savna sårt familien,så eg grein meg te å flytta him igjen. Dåke ska te Skudnes elle?

Herlighet eg e jo oppvokst på mosbron og har butt der heile barndommen! Då må eg jo veta kim han e?! Firmaet hette Eriksen Reklame As og ligge i Kopervik.

Junigutt06:

Forstår godt dåkke vil flytta tebars, e noge med det å komma him:). Kor gammale e du da og ka tid har du termin? Samboaren min va russ 97.

Annonse

Eg e 24 år, og har termin 28. Oktober.

Me flytte te Skudenes ja, har heile familien i nærområde der på begge sider:) Me har bodd 3 år i Trondheim og 2 år her på sola. Trivdes godt begge plasser, men når ein får søte små så savne ein både familie og venner som også bosette seg på karmøy for tiden:)

Eg hadde mine mistanker, he he! Nå får mamma og Oddbjørg noge å le av!! Eg va nok barra ein liten sjitonge i hans auger når me va mindre, hehe:) Verden e jammen liten! Trudde nesten kje det va nogen frå Karmøy her inne:). E kje inne der foreløpigt, kanskje eg sko prøvt det? Du får hilsa så masse te mann din frå meg:)

Klart det e godt å h familien rundt seg, kjekt med nogen "gratis" barnavakter, hehe:). Eg har foressten ei venninna fra Skudnes så ska ha i slutten på september. Hu bur på Korneliusholmen, e ett år eldre enn meg og har ei jenta frå før så blir fem te sommaren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...