MJ<3 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Er spent på hvordan det vil gå når jeg skal begynne med grøt til lillemann:)
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Her har alle tre sovet dårligere i starten etter vi begynte med grøt, elelrs ingen endring.
MJ<3 Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Æsj det var jo ikke det svaret jeg håpet på..... Hehe, men det blir spennende å se.
Snupi27 Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 her var det absolutt ingen endring når hun begynte med grøt.. først da hun var 6 mnd sov hun hele natten..
mamman til to gutter Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Som Alva her også, mer urolig de første nettene før alt ble som tidligere. Har lest at kun ca halvparten sover bedre når man begynner med grøt, så derfor man ikke anbefaler å begynne med grøt tidlig hvis ikke det er flere grunner enn at de sover dårlig om natta.
Elle melle deg fortelle Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Snuppa her sov fortsatt like dårlig...
Mariamin Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Min lille jente sover hele natten hun:) Hun er nå 5 1/2 mnd. Nå skal det sies at jeg måtte slutte å amme pga medisiner når hun var 4 mnd. Begynte da med mme og grøt. Før jeg begynte med dette var hun våken MANGE ganger pr natt. Hadde 2 netter med avenning og litt gråting før hun sov som en liten engel gjennom natten. Jeg vil med dette PÅ INGEN MÅTE anbefale å slutte å amme pga nattevåk!!
Elin(e) Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Jenta vår sover mye bedre etter hun fikk grøt. Tidligere kunne hun våkne iløpet av natta, men slo seg til ro selv. Nå våkner hun ikke i det heletatt.. Kan jo hende det er tilfeldig..
Frukten og To små Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 sov like dårlig, og våkner like ofte
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Han sov natten gjennom fra første grøtmåltid til kvelds :-) Så før den rutinen var inne, sov han ikke natten gjennom uten grøt før han la seg. Nå gjør han det da:-)
månestråle32 Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 jeg synes det tok bortimot 1 mnd på grøt før jeg merket endring. (vi startet på 4. mnd dagen hennes), det var først da hun virkelig spiste skikkelig og sikkert ble god og mett. i tillegg gav jeg henne mme på kvelden og nattmåltidet til vi sluttet med det(ca5.5 mnd tror det er lurt å være skikkelig tålmodig når det gjelder forventninger til hva grøt kan gjøre for deg/dere Det er jo en teknikksak å lære seg både å mate babyen, og babyen skal lære poenget med skjea og tunga..... i tillegg skal magen ta seg av helt ny mat som er mer fordøyelig. bruk en stor teskje malt i grøten fra dag 1- hjelper mot hard mage og er hetl ufarlig. smaker gangske godt også Lykke til -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå