Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Er det noen med erfaringer med barn som har ADHD/ADD som bruker Eye Q eller Efalex åleine eller i kombinasjon med Concerta/Ritalin??? Hva er effekten eller anna erfaring dere har med dette? Har lyst til å prøve Eye Q til min sønn som har "Lett" ADHD
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Min har "tung" ADHD, og vi brukte noke som heiter Fri Flyt. Det er det samme som Eye-Q. Kvar kapsel innheld faktisk meir av dei ulike stooffa enn Eye-Q, og er litt rimeligare:) Concerta i tillegg, då. Men vi merka ingen forskjell. Allikevel har eg tru på at for dei med litt konsentrasjonsvanskar, så hjelp det:) Har ein i familien som har prøv, og der betra skuleprestasjonane seg betraktelig:)
Troillpia Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Vi prøvde EyeQ på vår jente før hun fikk diagnosen ADHD, merka liten/ingen forskjell... Den kom først da ho begynte på Ritalin. Men vet at den har fungert fint på flere barn som "bare" har konsentrasjonsvansker, altså uten en diagnose! :-)
nick_343393 Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Vi har akkurat begynt med EyeQ til dattera vår. Merker ingen forskjell foreløpig (annet enn i lommeboka, for det koster mye penger), men det er jo uansett viktig med fettsyrer, enten man har adhd eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå