Gå til innhold

ENDELIG har jeg spart til det jeg har drømt om lenge!!!! Plastikk Kirurgi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skal det skje!!!

Tenner skal blekes!!!

Jeg skal fjerne tunge øyelokk:)... (arvelig årsak).

Jeg skal fettsuge dobbelhaken... (arvelig årsak).

Og etter baby nr 2 er ute, skal puppa henges opp:) ( og KANSJE sette inn en liten ekstra strl:)

Og da til slutt.......... Nedre buk...... Hengemagen skal bort!!!:)

Men det er snakk om en god stund til DET skjer da:)

Syns dere dette er alt for mye å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at der må hver enkelt gjøre som de synes er riktig og viktig for dem selv. Skulle gjerne ha ordna litt selv, men det er ikke prioritert enda. Lykke til!

Skrevet

synes det er opp til vær enkelt.

Lykke til

Skrevet

he he, blir jo nesten en ekstrem makover dette her. Men er glad på dine vegner =) grattis =)

Skrevet

jeg skal ha mageplastikk i løpet av dette året :)

Venter på konsultasjon hos Aleris i Oslo :)

Skrevet

hver sin smak....

men syns det er finere noe ekte enn noe falsk!

uansett og puppa henger litt! hva gjør det?! du har satt barn til verden, det er naturlig!

Skrevet

HI her: Skal si meg enig at NOE er finere ekte ja:) Helt klart!

Men det finnes løsninger for at enkelte "ting" KAN bli ENDA finere:)

Og det er valget JEg har tatt!

Var VELDIG fornøyd med brystene FØR, men nå er de IKKE bra... jeg er 30 år, og det plages at de henger som to lefser ned på magen. Og vi har planer om et barn til, og jeg vet at magen og brystene ikke blir noe MER strammere av det, så når vi da er ferdig med amme, så skal brystene og magen under kniven:)

Selv om man har satt barn til verden, så betyr ikke det at man er ferdig med utseende sitt? Jeg bryr meg fortsatt veldig om kroppen min.

Men full respekt til de som klarer slippe frem hengebuk og hengebryster og lar det være et vakkert tegn på at de har født verdens herligste barn.

Men JEg klarer ikke på feks sommern og slippe ut alt jeg har og syns det er fint..

:)

Men for og imotargumenter er lov her:)

Derfor jeg spurte:)

Skrevet

jeg vil bleke tennene !!!

Hvor mye koster det?

Skrevet

Hei du =) Så bra for deg =) Hva tar de dersom du skulle bestemme deg for å legge inn litt i brystene? Jeg sjekka i Tromsø, og de skulle ha 28 tusen for silikon.. veldi lyst å få det gjort, men det er ennå litt for dyrt for min lommebok...

Skrevet

Brystinnlegg vanlig rund protese

kr 27 000

Brystinnlegg anatomisk protese fra kr 33 000

Brystinnlegg saltvannsprotese kr 34 000

-tillegg areolaplastikk (red. av brystvorte) kr 8 000

Dette er på Nobel Clinik.

Tannbleking koster 4500 ca, for begge kjever. Varierer litt fra sted til sted. Det er laserbleking.

:) HI

Skrevet

HI her: Jeg skall hovedsakelig først stramme de opp. Og så får vi se hvordan det blir:)

Resultatet blir en god del bedre da, men det KAN hende at jeg setter inn den minste protesen etter hvert:) Må se an.....

Men uansett så er det et inngrep som må skje en god stund ETTER brystløftet. De gjør ikke begge inngrep på en gang. Iallefall ikke på NobelClinik.

Litt spennende da:)

Skrevet

jeg skal bleke tennene før bryllupet og det kommer på 3800,- både oppe og nede....(hos tannlegen min)

og jeg har tatt å operert øyelokkene også for 4 år siden, (fikk fra trygdekontoret)

kunne gjerne ha operert puppen og magen også, men det får være som det er hehe

grattis til deg, håper du blir fornøyd når du blir ferdig etterhvert

lykke til :)

Skrevet

Holder sånn tannbleking lenge? =) Kunne godt tenkt meg det også=)

Skrevet

Ok,hvis du ikke har andre ting å bruk pengan på me unga å familie... Mi meining =)

Skrevet

kan vel hende HI har mye penger da eller kanskje tatt opp et lite lån (kanskje de ikke har så mye lån fra før av for det vet vi jo ikke)

jeg kunne gjerne gjort det uten å blakke meg helt hehe har en del penger på sparekontoen for å si det slik....uten at det skal gå ut over barna mine og mannen :)

Skrevet

jeg bleket tennene med en skinne jeg fikk hos tannlegen, liten tynn plastiskfilm over tennene som man tar i gele og sover med om natten. første gang jeg brukte den skulle jeg sove med den i 5 netter, og kan vedlikeholde ved å bruke den en gang i halvåret. kostet 2700 for 4 år siden, inkludert avsøpning av tennene, skinnen, og 4 gele sprøyter som har vart helt til nå. måtte grine meg til det hos tannlegen da, hun synes absolutt ikke det var nødvendig. veldig mange som kommenterer tennene mine og synes de er så hvite og flotte, og det er koselig. men dere som skal gifte dere og bleke tennene; blek mannens også. ser så utrolig dum ut på brudebildet, har sett noen eksempler,hehe..

Skrevet

H.I. vet du om man kan løfte brystene UTEN å legge inn silikon av noe slag?

Skrevet

Dere som skal legges under kniv er veldig tøffe! Det kan oppstå mange komplikasjoner og jeg ville aldri turd å gjøre det! Skummelt...

Skrevet

Personlig må jeg innrømme at jeg blir mer og mer positivt innstilt til plastisk kirurgi jo eldre jeg blir! he-he

Akkurat sånne ansiktsoperasjoner/botox så folk ser helt stive ut i fjeset tror jeg aldri jeg kommer til å synes er fint, men at man feks. velger å løfte/fylle på litt nedsunkne bryst og få vekk hengemagen, det kan jeg godt forstå.

Skrevet

HI her: Først til anonym: Ja, du kan løfte brystene uten å putte noe i:)

Det kan hende jeg ender opp med bare det selv. Hvis det blir å putte noe i de, er det for at jeg syns bittelitt runde bryster som strutter litt, er litt fint:) Og det nekter ikke samboeren min heller:) Men det blir ikke aktuellt før vi er ferdig med få barn. :)

Og så til "sinna" over her:) Jo, så klart man kan bruke pengene på hus, mann og barn. Men når behovet for det ikke er der, og når vi har alt vi vil, så føler vi at MINE sparepenger, rettet mot dette målet, skal brukes til MINE drømmer og behov! Dette handler også om selvtillit!

Selvtilliten jeg drømmer om å kunne ha feks på stranda med sønnen vår, og neste barn, når vi leker i sanden, uten å hjemme meg bak et digert skjørt eller et håndkle. Mange som ikke forstår slikt, men den som sliter med dårlig selvtillit pga missnøye til kroppen sin, har det IKKE bra. Dette er ting som IKKE kan trenes/slankes bort. Dette er arvelig årsaker. Og pluss at jeg har født barn. Eneste jeg kansje gjør, noe som jeg IKKE MÅ, er kansje silikon, men det er noe som ikke er bestemt ennå.

Når det gjelder å se helt stiv ut i fjeset, så er jeg enig med "alenemoder1snart2". Nei, det ser IKKE pent ut:) ETT sted går grensen, men det er visst ikke alle som finner den, hehe... Ser ut som de er hengt på en kleshenger i nakkeskinnet....

Skrevet

HI her: Sander&Linnea: Hvordan får man det dekket av trygdekontoret? Er det arvelig i din familie?

Skrevet

Så lenge du ønsker det, så syns jeg ikke det..

Lykke til da :))

Skrevet

Takk for svar H.I.!!

Ønsker deg masse lykke til, håper du blir fornøyd (noe du sikkert blir:-))!!

Jeg skal løfte bryster og ta mageplastikk når jeg har fått siste barn:-)!

Hilsen anonym som spurte om brystløft uten silikon over her.

Skrevet

til HI

Ja du kan si det er arvelig i familien min..min mamma gjorde det for 2 år siden, men pappa er ikke så forfengelig som oss damer hehe men han kunne også trengt det så absolutt:)

var til vurdering på sykehuset og fikk svar i løpet av de 10 min jeg var der at jeg fikk det dekket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...