elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Hei, hei! Vil dere hjelpe meg litt? Jeg var så heldig at det klaffet på det tredje IVF forsøket, fikk også fire egg på frys. Nå er veslejenta 8 måneder og jeg har ikke fått mens enda...vet dere om jeg må ha den for å få satt inn nytt egg? Og hvordan er det når jeg har eggene på st.olav og bor på østlandet, hvordan gjør jeg det praktisk?? Forresten : God påske :-)
Lessen Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 hei.. jeg harakkurat satt inn 2 fryseegg... og jeg måtte ha mensen først ja!! du må nok dit for å sette inn gitt... vet ikke men tipper det! går an å få en 4dagers kur for å få mensen, men vet ikke når det gjelder amming o.l... jeg fikk ikke mensen tilbake etter kjemisk graviditet etter først ivf... men nå er jeg gravid med frseeggene... lykke til
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2008 Tusen takk for svar :-) Vet du om jeg kan få satt inn to egg ved fryseforsøket. Jeg er som sagt på st.olav, det offentlige. Jeg er 36 år...
gullklump? Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Eg prøvde fryseforsøk på Haukeland etter klaff på 3.IVF-forsøk. Eg måtte ha fått att mensen samstundes som eg måtte slutte å amme før fryseforsøk. Fekk ikkje lov å amme pga medisinane etterpå. Lykke til!
ivf-MaMaMø Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 På Hausken sa de at de alltid satte tilbake 2 befruktede egg ved fryseforsøk. Men dette er jo privat så vet ikkje om det gjelder det samme ved offentlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå