Gå til innhold

Understellet på min Brio Happy ruster!Har bare brukt vogna i 6 mnd...

Anbefalte innlegg

Noen flere som har opplevd dette? Det er teleskop understellet, hvor hjulene går helt sammen når den er sammenlagt. I tillegg har den begynt å knirke når den vugges fra side til side. Lurer på om noen vet hvor lang garanti det er på barnevogner?

Har akkurat bestilt sportvogndelen til vogna også, men den gidder jeg ikike å kjøpe nå...

Fortsetter under...

Dette opplevde jeg også. Fikk beskjed om at det var overflate rust, som kunne fjernes med rustfjerningsmiddel. Det gjorde det til dels. Fikk også beskjed om at jeg måtte tørke av vognen hver gang jeg hadde vært ute i "våt" vær....noe jeg selvfølgelig ikke gidder å gjøre. Synes det skulle være unødvendig å måtte gjøre. Har aldri måttet gjøre dette med min OTH vogn, så jeg solgte brioen og neste gang prøver vi ett nytt merke!

Seriøst? Mener de at man skal stå og tørke av vognen hver gang man har brukt den i regn/snø? Nei, ærlig talt, det gidder ikke jeg heller. Bruker den opptil flere turer om dagen og har bedre ting å ta meg til enn å stå og tørke over vogna etter hver bruk. Jeg synes dessuten at de i butikken må opplyse om dette når man kjøper vogna. Har desverre på følelsen at de kommer med et sånn svar når jeg skal reklamere på den. Har jeg krav på en annen vogn eller kanskje pengene tilbake? Noen som kjenner til kundens rettigheter her?

Står det i bruksanvisningen til brio vognen at du skal tørke den etter bruk el kan ruste ? Dersom butikken si at du skal tørke det etter bruk den dagen du kjøpte den så har du ingen ting å få. Men det sier ikkje butikken no om. Vist det ikkje står i bruksanvisning skal du bruke den mot butikken. Dersom det ikkje hjelper kontakt direkte BRIO forhandler.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...