Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Eller tilpasser dere ting til deres barn? Jeg blir så lei meg når dere kjefter på hverandre! Ingen her som tenker på å feie for egen dør? Jeg for min del føler ikke jeg er så perfekt at jeg kan dømme noen andre..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Jeg syns at det ikke går an å følge ALLE anbefalinger og gjøre ALT etter boka...barn er forskjellige og det går faktisk an å bruke litt sunn fornuft. Det som passer mitt barn, passer nødvendigvis ditt og omvendt.. Og ingen er perfekt, det er menneskelig å feile og ALLE her inne kommer til å feile en el annen gang i foreldrerollen..Så disse bitchy "bedrevitere" bør roe seg litt ned...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 "Det som passer mitt barn,passer nødvendigvis IKKE ditt barn"-mente jeg å skrive Anonym 18.20
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Jeg er ganske ny her,men vurderer å gå herifra. Det er helt sjukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå