Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kryper, går langs bordkanter, klappe søte, vinke, si "mamma" og pappa", vise hvor stor hun er..

Prata med ei venninne, ho meinte ho var sein ute?

Skrevet

Tull! Ho er ikke sent ute i det hele tatt! Jenta mi sier mamma og pappa. Står i sofaen/stolen, krabber nesten, kryper masse, forstår mage ord og reagerer riktig når vi sier "hent sokken" eller "hent smokken". Da kryper hun bort og henter det og kommer tilbake med det. Hun går når vi holder henne i hendene. Holder flaska selv. Og det beste: hver gang ho promper så ser ho på oss og ler;)

Skrevet

Huff da, disse dumme menneskene og deres meninger!

Det er da ingenting "sent" med utviklingen til datteren din. Hun er jo kjempeflink!!!

Hva er det hun liksom er seint ute med da?

Skrevet

Fikk det presisert, at "skal hun ikke egentlig gå nå"? Men godt å høre av dere som faktisk har barn, at hun er normal.

Skrevet

Hjelpeste meg!

Denne personen har jo virkelig ikke peiling! Ikke hør på henne i fremtiden, hehe, gå når man er 8-9 mnd....Noen gjør det jo, men det er overhodet ikke noe å stresse med!

Ser ut som om jentungen din er både fin og flott!! Med en like fin og flott utvikling :-)

Skrevet

Mini på 9 mnd krabber, reiser seg opp, går langs møbler, setter seg opp selv, spiser selv (med hendene vel og merke, hehe...), peker på lyset når vi spør hvor det er, later som han drikker fra lekekopp, sier hade av og til og vinker, sier mamma og pappa, leker "titt-titt" med klær/tepper/håndklær om han får tak i dette og holder på å le seg ihjel hver gang, klarer helt uten å snakke svært tydelig å formidle viljen sin så det ikke er til å ta feil av, knurrer til alle som vil ta fra ham noe han vil ha selv og sjamerer oss helt i senk! :-)

Skrevet

vil heller si deres er tidlig ute jeg da. mini her på 10 mnd kabber ikke, setter seg ikke opp eller no. han kryper/åler og kan sitte hvis vi setter han et sted. han klarer å vinke men alldeles ikke hente en ting til oss. han sier mamma mmaammma mammma når jeg går og han kryper etter meg, klarer titt med håndkle. storebror var likedan, svært bedagelig og sa nesten ingenting, men han prata plutselig helt reint rett før han var 2. tok igjen alle på alt da. så det er svæææært forskjellig i den alderen de er nå.

(storebror gikk når han var 15 mnd, ser ut til at lillebror havner der og, de er helt like slik enda)

Skrevet

*holder tutekoppen selv

*borte tittei

*vise hvor stor/sterk hun er

*gjeipe

*vinke

*spise brødskiver selv

*si mamma og pus (hehe)

*blir utrolig sint om hun ikke får det som hun vil

hun blir 8 mnd i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...