Gå til innhold

baby 2 måneder..gråter mye. andre som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er mye våken og gråter mye også for tiden. jeg aner ikke hva det kan være. har kuttet ut alt jeg kommer på av ting som kan gi ham luft uten at det hjelper. jeg gir han mat så ofte som jeg kan ( for jeg tenker han kan ha økedøgn som helsesøster mente). noen ganger hjelper det og andre ganger ikke. merker jeg er fryktelig sliten nå for tiden. lurer på hva det kan være eller om det er normalt at de sover lite og gråter mye. noen andre som har hatt det slik og det har bedret seg? han er nå 9 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi gråt masse de 4 første mnd. men så endret alt seg! Amma bare i 2 mnd pga at hun hadde 2 låsninger i nakken, så hun fikk mme etter 3 mnd. Hun gråt fortsatt like mye. babyen kan ha kolikk selvom du ikke spiser noe galt! Jeg mistet håpet så ofte! Gråt og var sliten. Hadde jeg vist det jeg vet nå:at jenta mi er verdens blideste, så hadde de 4 mnd gått mye bedre. jeg trodde jeg hadde fått en baby som gråt mye uten grunn, men det er ikke slik det fungerer. Snart kommer alt til å endre seg for dere også;);)

Jeg trodde aldri at jenta mi ville gi seg med gråtingen, men det gjorde hun. Bare tenk at det snart går over.. det kan jeg love deg! Og sjekk låsninger i nakken hos fysioterapeut.. er mange babyer som får det pga fødselen!

Lykke til! Klem;)

Skrevet

ååå:) så godt å høre! merker jeg har lett for å gi opp håpet jeg også. har inntrykk av at barn som har kolikk gråter bare en viss periode av dagen og her er det ofte mesteparten av dagen. skal ta meg en tur og få sjekket opp i låsninger og stivhet ja. han klarer å snu hodet begge veier da så jeg vet ikke, men skal sjekke det opp. flere kan gjerne komme med sine historier og råd:)

Skrevet

Hei.

ja hadde det slik de 3 første månedene, masse masse gråt, prøvde det meste, healing, kiropraktor, kutte ut mat, alt som hjalp var å sitte med puppen fremme. en slitsom tid...han sov svært lite også. også ble han 3 mdn og knips på dagen fikk jeg ny unge!!! kunne ligge leeeenge, gjerne 1 time for seg selv, sov plutselig 15-16 timer i døgnet, og var bare blid. tror ikke han hadde kolikk heller for roa seg alltid med pupp. det blir bedre!!!

Skrevet

Ja slik var det her også. Han er nå 12 uker og er såååå mye bedre! Jeg fant ut at mye av gråtingen kom av at han var overtrøtt, men det tenkte vi ikke på så vi gikk bare og bar han hele kvelden. Men når jeg begynte å legge han når han sutret gikk det mye bedre. Han sovner ikke med mindre han VET at han skal sove... Holder ut ca en time om gangen. På kveldene sover han kun korte lurer på max en halv time.

For 3 uker siden sovnet han for natten mellom 22 og 23. Nå har det justert seg helt selv ned til 20. Og han våkner ikke før ca 02-03 for pupp, og så er det sove igjen til ca 08.

Hold ut sier jeg bare. Et par uker til så er det så mye bedre! Jeg var på nippet til å klikke en periode, fikk jo aldri alene tid, og trodde jo det var noe alvorlig som plaget han en stund.

Skrevet

Her også var det veldig mye gråting de første 10-12 ukene, men mye bedre fra uke 12 av.... Nå legger hun seg i 18.00 tida hver kveld med et smil.... Kan legge henne selv om hun ikke har sovnet i armene mine eller ved puppen... Minifom fra apoteket hjalp masse hos oss, hun slet masse med magen før dette!! jeg anbefaler på det sterkeste å bruke minifom ca 4 (eller 3) ganger i døgnet.... PRØV DET!!!!

Lykke til, og husk at DET VIL BLI BEDRE!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...