Gjest Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Jeg skulle bestille ei teutonia vogn fra denne nettsiden, prata med selger pr telefon som garanterte meg vogna på skjærtorsdag. ( jeg bor like ved lager deres så jeg kunne møte henne der) Jeg ble selvfølgelig skjele-glad da jeg kunne få den allerede dagen etter jeg bestilte, siden vognen jeg hadde var helt kaputt, og jeg er avhengig av en ny ettersom jeg "MÅ" komme meg ut på en trilletur hver dag.. Skjærtorsdag ringte hun, sa hun hadde blitt syk.. En halv time før vi hadde avtalt å møtes.. "Alle kan jo bli syke", tenkte jeg. På kvelden sendte jeg sms uten å få svar tilbake. Jeg ringte uten å få svar i andre enden.. Ikke har jeg hørt noe enda.. Og i dag er det lørdag.. Makan til dårlig service.. Trodde hun kanskje var mer interresert i å selge, hun som skriver på nettsiden at hun "lever" av dette.. Skulle trossalt legge igjen over 8000 kr i vogn og div.. Merk: Ikke forvent at selger fra denne nettandressen holder avtalen sin. Kjøpte vogna i en butikk (oslo) i dag istedet, måtte betale 800 kr mer, men det gjør meg fint lite. Var hvertfall knall service der!!!! Betalte heller mer hos de enn 800 mindre til ei som ikke virker å ha interesse av å få solgt noe.... Ble driiiit irritert!!!
Babyluren Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Guri land, glad jeg ikke skal ha med deg å gjøre fremover. Du virker temmelig lettirritert. Ja, man kan bli syk og det er påske i tillegg så ikke sikkert man er tilgjengelig på telefon til enhver tid, selv om man driver nettbutikk. Min mor og min søster har handlet en del på lilleprinsen og skrytt veldig av servicen der. Jeg kjenner flere andre som har gjort det samme, så velger å legge deres erfaringer til grunn fremfor et sint og i mine øyne smålig foruminnlegg...
Lykke X 4 Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Har handlet over nett hos lilleprinsen.no og fikk kjempeservice. Ikke noe å klage på. Hyggelig dame.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Ja, klart alle kan bli syke. Men hun lovde på nytt at jeg kunne kontakte henne iløpev av den kvelden! Ingen er vel SÅ forkjøla at man ikke kan svare på en melding og skrive at man må vente til påske?! Dessuten hadde hun sagt at jeg kunne ringe henne, selv om det var påske. Hadde hun ikke sagt det, hadde jeg ikke funnet på å plage noen i disse helligdagene! Jeg vet om fler som har fått den samme behandlingen. Dessuten, så vet jeg ikke hvem som skal være glad for å ikke skal ha noe med hverandre å gjøre. Har ingenting med lettirritert å gjøre, men du tydeligvis blir fort provosert av mitt inlegge her.. hehe
Økologisk_knekkebrød Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Har handlet der uten noe problem. Synes heller det virker som ekstra god service når hun var villig til å møte deg på en helligdag for å selge deg vogn! Kjipt for henne å bli syk. Og når man er syk og dårlig form er vel kanskje ikke sure kunder noe man har mest lyst til å bruke energien på, spesielt ikke når det er ferie..
mortil4vakre Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Hei. Jeg skjønner at du er irritert. Jeg skulle bestille en vogn derfra, dette heller ikke gjort via nettsidene hennes. Jeg bestilte mine varer pr tlf, som jeg ser du også gjorde. Jeg skulle få den iløpet av ei uke, ettersom hun hadde varene på lager. Dette var i november i fjor, enda er ikke vognen min ankommet nå i mars. Prøvde også å ringe og sende tekstmeldinger siden hun har skrevet at hun svarer på meldinger uansett når det enn måtte være. Kjøpte vognen hos en forhandler her i Kristiansund istedet. Selvfølgelig ble det dyrere, men heller det enn å legge igjen penger hos en forhandler som ikke holder ord.. Helt enig med deg her HI
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Sure kunder?! Jeg var jo ikke sur engang. Ble bare irritert over at hun ikke har tatt kontakt i dag heller.. Ikke vært snakk om å sende noen sure meldinger eller være sur i tlf! Dessuten var det hun som presiserte og insisterte at det var etter hennes ønske at jeg gjerne skulle få vogna, selv på en helligdag!
Krøvvel Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Jeg kjenner folk som har brukt denne siden og ikke hatt problemer..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Kan tenke meg mange måter å bli syk på som hadde gjort meg ute av stand til å holde en slik avtale, eller hvilken som helst annen avtale. Velger å tro at dette er unntaket og ikke regelen for de som driver dette stedet.
mortil4vakre Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Tror ikke du har lest innlegget lengre opp her, hun hadde en aller så vanlig forkjølelse. Og ikke si at man er så sdørrete og dett i nesa at hun ikke kunne sende ei så kort mld som: jeg er fortsatt forkjøla, ringer når jeg får anledning
tina_mor Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Hei .. Usj kjedelig når slikt skjer...Skaper mye unødvendig frustrasjon når man lover og ta kontakt og intet skjer. Forstår frustrasjonen din godt. Dessverre er det mange som lover, og tenker kanskje ikke over konsekvensen når man ikke tar kontakt. MEN: det kan være en årsak her også ....vanskelig og si egentlig når man ikke vet...Jeg skal ikke være dømmende her. Har faktisk handlet selv hos de, og vært veldig godt fornøyd. MEN MEN, iallefall så tapte hun det salget da...synd for henne Vi har akkurat startet ny nettbutikk med barneklær, og formålet er jo fornøyde kunder - ingen tvil. Viktig og tenke hvordan man selv ville blitt behandlet om man skal hanldle i en butikk. Service i dag er alfa & omega som flere påpeker....konkurranse er hard på markedet - og kundene vet hva de vil ha ja - og godt er det!! Tina
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Ja, det er sant det du sier. Kan jo hende det har oppstått noe annet, som tilsier hun ikke har kunnet tatt kontakt. Men ble ganske frustrert da jeg ikke hadde hørt noe enda i dag tidlig. Tenkte at jeg var kjempe heldig som kunne få vogn selv på en helligdag, derfor stressa jeg ikke med å kjøpe den i butikk den dagen jeg prata med henne. Men når det har gått snart 1 uke siden jeg prata med henne, kunne jeg desverre ikke vente lengre. Ettersom vogna jeg hadde ikke var kjørbar. Så oppdaga hvor hjelpesløs man blir av å være vognløs
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #13 Skrevet 23. mars 2008 Hele familien hennes har ligget rett ut i omgangssyke! Synes du skal tenke deg om 2 ganger før du setter ut negative rykter! Jeg skulle hente vognposen min hos henne i går, men snakket med datteren på telefonen og fikk høre hvordan de hadde det. Tror du skal være glad for at du IKKE ble utsatt for den smitten. Hun ringte meg akkurat nå og vi har avtalt å møtes senere i dag. Synes du overdramatiserer uten å vite om grunnen til at du ikke fikk vognen din som avtalt. Jeg har kjøpt vogn & bilstol og masse annet, og kan anbefale servicen der 110%! Alle kan bli syke, og omgangssyke kan slå ut enhver!! Tenk deg om 2 ganger før du "tar helt av". Du virker ikke "helt god", spør du meg!
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 23. mars 2008 #14 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har bare gode erfaringer også! Hun tok til og med vognen jeg hadde bestilt ned til Tønsberg for meg, uten å forlange noe i frakt! Tenk deg to ganger om før du prøver å ødelegge ryktet til noen
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #15 Skrevet 23. mars 2008 Min søster er venninne med hun som driver lilleprinsen. Da jeg leste innlegget ditt Elin måtte jeg tipse min søster som nå har snakket med henne dette gjelder. Og hun lurer veldig på hvorfor du skriver forkjølelse når du fikk en sms med melding fredag morgen om at begge ungene hadde spydd hele natta, og videre sms til deg om at hun selv også hadde blitt dårlig. Hun var veldig lei seg for at de ble syke, og har beklaget dette til deg pr. sms. Jeg synes ikke "angrepet" ditt var særlig hyggelig lesing, spesielt med tanke på at jeg og mange andre nå vet du underbygger din frustrasjon med informasjon som ikke stemmer...........
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #16 Skrevet 23. mars 2008 Syns du virker litt masete jeg. Hvis hun sier hun er syk, og hun skal kontakte deg senere, men ikke gjør det. Da bør du kanskje tenke som så at hun ikke orker, fordi hun er i dårlig form. Hvis man ligger rett ut med omgangsyke, og det kommer begge veier, og man er sikker på man kommer til å dø. Sånn har jeg følt det når jeg har hatt skikkelig omgangssyke. Hun tenker nok på helt andre ting enn å selge da. Ikke morsomt å bli mast på når man er syk.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #17 Skrevet 23. mars 2008 For no tøys! Skjerp deg før du skriver så mye tull på nettet. Dette skader ingen andre enn deg selv, spør du meg! Tell til 10 før du lagrer meldingen neste gang! Lilleprinsen har super service:-)
Krøvvel Skrevet 23. mars 2008 #18 Skrevet 23. mars 2008 Ups.. busted?? Verden er liten, hehhe. Det er kanskje litt dumt å gå ut og sverte en selger slik for hele verden uten at du vet om det er tilfelle at hun ikke orker å holde avtale. Og ifølge innlegg her så har du jo fått beskjed. Ta deg ei skje med sukker!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #19 Skrevet 23. mars 2008 Synes i grunn det er greit at folk som opplever noe som de ikke er fornøyd med, sier i fra jeg.. Selv om dere andre er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #20 Skrevet 23. mars 2008 - men det er IKKE greit at de "pynter" på storyen slik at den gagner henne selv!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #21 Skrevet 23. mars 2008 Hmmm, og hvem skal vi tro på da, synes du?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 23. mars 2008 #22 Skrevet 23. mars 2008 Tror ikke DU har lest innlegget lengre opp her godt nok jeg mortil4vakre. Hun går jo ut i fra at hun er forkjøla, ikke at det kan være noe annet galt. Vel, så viser det seg jo at det har vært annen sykdom på ferde!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå