Herlige barn har jeg fått Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 De ser jo så innmari stive ut i maska og leppene ser ikke mye originale ut! Synes ikke de jentene er så spesielt fine, er mange jenter som er mye penere enn dem.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 De er jo kanskje litt unge til å gjort så mye av det - og så er de veldig like. Kanskje samme doktor? Flott at de jobber i firmaet. Trenger flere kvinner i den bransjen. Jeg synes ikke den stilen er spesielt fint, men det er jo mange som går for den looken.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 he, he...var ikke klar over at de var enegga:) Da var de ikke så like.
Sjefsmegga Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Ser tydelig at de har tatt i hvertfall et par tre operasjoner..trist så unge. Pussig at de som skal operere i finansverdenen i en bransjen går for akkurat den lokken..og jeg er alt annet enn snerpete, men måten man kler seg og ter seg sender jo ut endel signaler også, Og den bransjen er tøff nok for kvinner å bli tatt seriøst i fra før...men spørs om de gir seg en stor f....og kansje de gjør det litt på faenskap også???
sveis Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Er bare leppene som er fylt i vel...? Har sett konfirmasjonsbilde av de, og de var jo lik "stramme" i fjeset da også.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Kanskje de opereres fordi de ikke vil være kliss like enegga tvillinger? Blir litt for "vanlig" å farege håret:) Har ikke sett så mye til dem bortsett fra bildet. Celina fikk jo selv en del pepper i sin tid for klær, men de stiller kanskje i en annen kategori? Er det bare pupp og platinablått hår?
Lykke X 4 Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Synes de virker som noen flotte jenter, jeg Og hadde jeg også hatt så mye penger, da skulle jeg funnet på mye rart!
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Jo, det tror jeg. Allikevel finnes det mange penere jenter der ute:-)
Sjefsmegga Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 hehe.....hadde Celina kledd og operert seg sånn så hadde hun blitt utledd tror jeg, synes hun har vært pent og smakfullt kledd jeg. Den jenta har vært heldig, utseende og penger...og en spennende jobb....men kjærligheten har vært turbulent for jenta da...så man får vel kansje aldir i "pose og sekk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå