Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Hvor mye må jeg ta for at det skal være bra for melken? Er 1 ts daglig nok?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 for DIN melkeproduksjon ? Det har jeg aldri hørt om Trodde det bare var for hard mage jeg.. Amme-te og sånn har jeg hørt om da med
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Hmmm, dette har aldri jeg heller hørt om, trodde maltekstrakt var til babyen hvis den var hard i magen jeg... Og det er det jo sjelden de blir på mm, er gjerne flaskebarn som trenger malt, eller i en periode da man innfører fast føde. At det skal påvirke melkeprovuksjonen har jeg vondt for å tro...
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Hei, maltekstrakt hjelper nok ikke på produksjonen din. Det gis som oftest til barn som sliter med treg mage (oftest fra mme eller grøt). Se på www.ammehjelpen.no for råd om hvordan man kan øke produksjonen. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Maltekstrakten er for babyen´s mage, så h*n ikke får treig mage osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå