Gå til innhold

litt FOR mye service på Barnas Hus, eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte vippestol til lillegutt idag, han er 6 uker på mandag. tenkte å bruke denne nå for at mamma skal få "avlastning" nå jeg må på do, lage mat osv.. han liker ikke å ligge på gulvet.. så sier hun dama vi spurte? vippestol? neimen... du er jo ikke store karn.. så tenkte jeg; jaha, skal du si det er for tidlig å kjøpe nå, så jeg orka ikke å svare.. så spør vi om den er bra, så jada, den er bra. men du er ikke gammel du akkurat.. svarte bare nei da også.. skulle hun hinte frempå eller skulle hun bare konversere :P

hadde på følelsen av at hun skulle belære oss om vippestol bruk, det var liksom noe med tonen til hele dama.

hadde jo ikke tenkt å misbruke vippestolen, hvor mye bruker dere den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frøkna mi har brukt vippestol siden hun var 4 uker gammel, men det er sånn som man setter opp i "nyfødt" stilling da, så det blir liggestilling istedet for halvveis sitting..

Bruker den egentlig ganske ofte, for hun eeeelsker å ligge oppi der og prate med figurene som henger over..

Hun sitter der som regel ikke lenger enn halvtime om gangen omtrent da, for det blir fort kjedelig, men det er jo ikke noe problem det..

Liker ikke barnas hus i det hele tatt.. synes det er rævva service der, ikke alle selvfølgelig men ganske mange som burde hatt seg et kurs i kundebehandling..

Skrevet

Vel, nå er det faktisk jobben deres å informere om korrekt bruk av produktene de selger.

Trenger du "avlastning" f.eks når du er på do, bør du heller legge barnet på et teppe på gulvet!

Så jeg forstår henne godt, jeg og mener dere bør høre på henne. La barnet ligge i stedet.

Skrevet

Barnas hus je ... der er det ikke service i det hele tatt , bare masse sure damer .. har opplevd det så mange ganger der .. (i sandvika) trur ikke hun mente å belære deg i det hele tatt .. de har bare ikke peiling ..skulle se på vogn der ... de viste ikke hvordah de skulle legge den sammen eller noe .. bestilte vogna kom aldri ... så vogna ble kjøpt et annet sted ... veninnen min har opplevd akkurat det samme .. så flott butikk , med flott beliggenhet og masse bra varer .. men nulle servise .... handler der for det .. men klarer meg selv med små ting ..

Skrevet

Her har vi ikke barnas hus, så prøvde å gå inn på nettsidene deres for å titte litt... De suger sidelengs.

Skrevet

Må si meg enig m de over. Er ikke fornøyd med servicen på Barnas Hus.(Alnabru) Vi kjøpte vogn der og vi måtte tilbake til butikken to ganger (etter at vi hadde kjøpt, så totalt 3 ganger) for å få alle delene til vogna. Ikke noe beklagelse el noe som helst. Virka som d var helt normalt. Stod forresten der i ca 45min og venta på hjelp når jeg skulle kjøpe den. Og da var det bare to i køen før meg da jeg kom. De jobber i slowmotion og unngår kundene så mye som mulig. Utrolig irriterende!! Og da skal det sies at jeg ikke er en kravstor kunde. Har jobba i butikk selv i mange år og forlanger ikke det umulige:)

Skrevet

helt enig .. de klarte ikke og selge meg vogn pga dårlig service .. og snuppa mi har sittet i vippestol siden hun var 6uker så de trenger i snakke om ting de ikke ha peiling på ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...