petite fleur Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 http://www.nettavisen.no/verden/article1700398.ece
♥Cherrypie♥ Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 sporty altså!hehe..ei på babysvømminga er over 50 å har en gutt på 8mnd... litt rart men!
Trulte76 Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Ojsann det må jeg si... Må jo være en lettelse for henne å vite det ikke var kreft da..og de hadde jo prøvd å bli gravide før uten hell.. Personlig synes jeg det er litt hårreisende at så gammle får unger..men folk gjør så klart som de selv vil da..
LINDA*** Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Ja, så det i sta.. Spesielt. Sånn rent teoretisk: mister man ikke mensen sånn rundt 50 - 55 år? Da mister man jo eggløsnigen også på en måte... Har jo sett ei på 67 som fikk unge også! Stilig å bli pernsjonert mamma... *bah*
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Det er ren skjær egoisme å få barn så sent. Jeg får bare bli bannlyst her inne. Men jeg hadde en bestemor på litt over 75 da jeg kom til. HUn var 47 1/2 da hun fikk mamma. Mamma var mye redd i barndommen sin for at hun skulle miste foreldrene fordi de var så voksne pluss at hun også ble mobbet fordi hun hadde gamle foreldre. Foreldrene hennes ble jo besteforeldre bare 2 mnder etter mamma kom til. Nå synes jeg ikke folk på 45 er gamle når de får barn, men de over 45 begynner å bli for gamle da.
Tokatter_USA Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Alle mister ikke mensen samtidig. Noen kommer i overgangsalderen tidlig, andre sent. Et og annet egg kan vel løsne lenge etter at man skulle trodd det. Det skjedde jo tydeligvis i dette tilfellet. Hun på 67 år fikk kunstig befruktning, hvis vi tenker på samme dame. I det tilfellet vil jeg være enig i at det er egoistisk, men om man blir overraskende gravid som 57-åring (eller hvilken som helst alder), kan man da ikke beskylde damen for å være egoistisk hvis hun ikke vil ta abort.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Mamma var 47 når hun fikk sistemann, men det var ikke planlagt. Hun er 100% imot abort etter å ha assistert ved aborter som hjelpepleier og sett endel. Men å bli planlagt gravid i den alderen syns jeg er egoistisk. Men det går bra med mamma, pappa og lillebror på snart 15 år. Snart konfirmant og jeg syns ikke det er lenge siden jeg skiftet bleier på han!
Jodasåneidaså Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Mamma ble faktisk gravid for tre år siden, da var hun også 57. Mistet den igjen rimelig fort, men jeg ble ganske, ehm, overrasket (les: mildt sjokkert) da jeg hørte om det.
LizzyG Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes det faktisk er egoitisk å gå så aktivt inn forå bli gravid i den aldern der. Barnet ditt er jo dømt til å miste foreldrene sine når det selv er realtivt ungt. Er sikkert ikke noe morsomt når man er 20 år å besøke mamma og pappa på aldershjemmet, hvis de i det hele tatt er i live om 20 år.
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 hehe.. så det akkuat på vg.no, og tenkte at dette kommer nok innpå her ja..... jeg for min del skjønner hun ble glad, siden hun har prøvd lenge og trodd hun kom til å ende opp helt alene... men jeg synes nå det er litt rart... min mor er jo faktisk ikke 50 enda.... og er bestemor til 4.... svigermora mi er akkurat fylt 50 og er også bestemor til 4...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå