Gå til innhold

Flere med tidlig UL?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg skal på ultralyd onsdag 26/3, da er jeg 8 uker på vei. Får ekstra oppfølging pga. en kronisk sykdom og pga. en tidligere spontanabort. Vi er litt opp i årene har ingen barn fra før så dette blir veldig spennende. Håper også inderlig at alt er som det skal på ultralyd, kjenner det henger igjen i meg det at det gikk galt sist. Litt vanskeligere å slippe gleden løs denne gangen med en SA friskt i minnet, men føler meg samtidig veldig heldig som ble gravid igjen allerede måneden etter SA. Lykke til alle sammen!

Jeg skal på tidlig ul 25/3. Mest fordi jeg vil det selv, men også fordi jeg

har mistet 2 ganger på rad tidlig. Så denne gangen vil jeg sjekke at alt er som det skal. Er ca 7 uker på vei da og gru/gleder meg masse! Har en god følelse denne gangen og håper at det stemmer ;o) Lykke til dere andre også!

Annonse

Hei.

Sitter her med bilde av "den lille". Var på 1.ultralyd i dag og fikk se at det faktisk bor en liten inne i magen min, he, he, snålt og koselig å tenke på. Jeg er 8+2 i dag og har termin 6.nov. Den lille målte 19mm og vi kunne se et lite hjerte som slo. Legen viste oss også noen små knopper som var begynnelsen på armer og bein. Alt ble mer virkelig i dag, en gledens dag det her!

Håper dere andre også får slike gode nyheter på ultralyd. Har vært en utrolig spennende dag det her. Lykke til alle sammen, måtte det gå bra med alle våre "små".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...