Gjest Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 I går forsøkte jeg forklare to her,om påskeharen og hans visjon...Men tror ikke jeg kom helt i mål med akkurat det.For i morges da hoppa di opp,og ble så skuffa over at haren ikke hadde vært her..Jeg mente det sikkert var bikkja som hadde skremt den."plystre plystre" Da kom det fra ene,"men mamma,kan du ikke bare ringe påskeharen da?" ;o) jooo,kan vel det .. Nå skal jeg snart ut å gjemme eggene.Di skal oppdages,men ikke så lett.Får tro di finner di før sauen da.. Lilleklomp får slippe å lete i år.Er redd han tryner nok engang,hehe. Å ja... Sånn bare for å skryte litt da.VI HAR NYYYYDELIG VÆR I DAG Å!! Å så sender jeg resten av været til di som trenger det.... Ha en fin Påskeaften da ;O)
♥Snulder Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 :=)!! Har påskeharen fått seg mobiltelefon???
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 hehe,ja det tror jeg.Ene ungen her trodde det var så enkelt at han kunne ringes tilbake ;o) Men vet du,den hadde vært her med egg da vi kom hjem fra trilletur =0) Så dagen ble redda,ungene hypre av sukker,og mamman nyter roen i stua.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Hehehehe, din luring! Såklart ikke det er lov å finne dem for lett - det er jo halve moroa!!! Var innom niese og nevøer i går med påskegodteri og de hadde rebusjakt for å finne eggene sine:-) Og du, jeg har ikke nr til påskeharen! Kunne du sende det til meg eller;-D Gjør jo alt så meget enklere!!!!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Hah,du tar den du?? Nehei,du får ikke nr til haren nei.Så enkelt skal du ikke få det =0) Du får finne det sjæl ;o) Blr bare lagt egg her i år..For haren holdt på å fryse kattunger på seg...hehe..Men di fant di,og hurrahei ble det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå