Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter som akkurat har blitt 3 mnd. Fra hun var 3 uker har hun sovet fra 21 om kvelden til 7 om morgenen,uten behov for mat. Den siste uke har hun begynt å våkne tidligere og tidligere på natta og er veldig sulten.Hun er veldig fornøyd om dagen, så det virker jo som hun får i seg nok med mat. Flere som har opplevd dette? Det er jo litt dumt at hun skal begynne å våkne om nettene nå, når hun har vært flink til å sove hele natta. Hva syntes dere jeg skal gjøre? Er det for tidlig med grøt? Har prøvd med tillegg på kvelden, men det hjalp ikke så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok økedøgn, hvis hun er 3 måneder. Synes det er i det tidligste laget for grøt, siden at det ikke anbefales før tidligst 4 måneder (synes egentlig 4 måneder er for tidlig det også).

Jeg synes du skal legge henne ved siden av deg en natt og la henne spise selv, da får du opp produksjonen og hun kjenner nærheten av deg.

Vil også si at hvis du gir henne tillegg gjør du egentlig bare deg selv en bjørnetjeneste med tanke på at du dda ikke produserer nok iforhold til etterspørselen:)

Men babyer kan plutselig finne på å endre døgnrytmen, så det er lite du kan gjøre for å få den tilbake, men hvis du bare ikke gir henne impulser om natta og passer på å ha det mørkt og kjølig, så kanskje det går over.

Lykke til.

Skrevet

Hei hei

Du må jo bare gi mat når hun er sulten. Du merker når hun får behov for grøt. Vi har nettopp begynt med litt velling. Jenta er 4 måneder nå. Hun ble liksom aldri mett. Men hun spiser på natta forde om da. :)

Lykke til da!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...