Gå til innhold

Baby 11 uker; rødflammete hodebunn og ører ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 11 uker har i løpet av morgenen blitt helt rød i hodebunnen og på ørene. Vanskelig å undersøke hodebunnen ettersom hun har så mye hår, men ørene er ganske varme. Hun har også fått litt røde prikker i ansiktet. Hun har ikke feber og er blid og i vanlig form, men litt mer urolig enn normalt. Tar seg til ørene og håret av og til, og sutrer.....

Har ringt legevakta men de sier bare at jeg skal se det an utover dagen. Jeg klarer ikke å slå meg til ro med det, og kommer til å dra dit snart om det ikke blir bedre. Men først lurer jeg på om noen har erfaring med det samme?

Kan det være allergisk reaksjon på noe jeg har spist? Noen som vet?

Veldig takknemlig for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si hva det kan være.

Men vår lillegutt på 5 uker var på sykehuset i går. Der var det flere leger som aldri hadde sett maken til utslett. Rødflammete og hovent, litt blålilla i kantene. Kom plutselig, og han har det over hele kroppen. De konstaterte med at det var kraftig reaksjon på et virus.

Det var iallefall ikke noe som jeg hadde spist sa de. Lillegutt er helt seg selv, og ikke noe nedsatt allmenntilstand. Det var visstnok det viktigste. Så dersom jenta di er slapp eller dårlig ville jeg sjekket det ja.

God bedring:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...