Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 På svigers! Har en sønn på fem mnd som er en stor og fin gutt. Svigerfar er meget opptatt av trening/ kosthold osv..helt hysterisk spør du meg! I dag sa han til oss at sønnen vår begynte å bli tykk og at vi ikke må mate ham så mye..Hallo!!!! Ellers så kommenterer han at vi har ham for lite på magen, han er skvetten å ikke sterk i bena..Da han ble født var han nesten 5 kg..da sa svigers han liknet på et marsvin..Jeg kjenner jeg har lyst til å gråte! Sønnen vår er helt perfekt. Han er nydelig.Neste gang det kommer en kommentar så blir jeg å si ifra. Hva mener dere?
Psyche Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Si ifra. Det der er jo bare tåpelige og unødvendige kommentarer. Sønnen din er helt sikkert helt perfekt.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Ikke finn deg i sånne kmmentarer! S ifra! Han har tydeligvis ikke så mye greie på babyer.
Dunder Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Er ikke så ille nå som han er så liten og ikke forstår, men det høres ut som et mareritt å ha en bestefar som hele tiden skal "tøffe" deg opp hvis du skjønner hva jeg mener. Kan se for meg at denne bestefaren blir kjempegald hvis sønnen din blir best på fotballaget, men ikke fullt så glad dersom gutten din vil begynne på ballett. Og Gud forby om han skulle være homo.. Er ikke sikkert han er sånn da, men han høres litt ut som min svigerfar, og jeg er litt bekymret for hvordan han vil bli hvis vi noen gang får en sønn.. Synes mannen din bør sette han på plass før gutten din blir større.
Krøvvel Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Her er remsa jeg hadde kommet til å servert: Vet du, vi (det er viktig at du sier vi) blir veldig lei av at du skal kommentere på utseendet og utviklingen til gutten hele tiden. Vi har vært på mange rutinekontroller med ham, og han er helt normal både i form og utvikling. Vi synes det er rart at du er så innmari opphengt i dette, og vi vil for fremtiden ikke høre en eneste slik kommentar mer. Du kommer til å ødelegge selvbildet hans med dine holdninger, og da kan han heller ikke få være sammen med deg når du sier sånn. Håper du forstår dette, og respekterer at vi er foreldrene hans, ikke du.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Ja jeg skal si fra heretter.Blir ikke aktuellt at han skal ødelegge selvbildet til sønnen min..tragisk at det skal være sånn..
*1+1=2 små* Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 gud så synn at folk skal være sånn... mine foreldre og svigers sier bare at hun har det sååå fint og at det er bra at hun har blitt litt "michelinbaby" Si ifra og ikke minst, mannen din MÅ backe deg opp og helst være den som sier ifra!! Utrolig at folk kan driste seg til å si noe slikt......hadde du foret ungen med godis hadde jeg skjønt det..men ikke et lite barn som bare får mme/mm!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå