Gå til innhold

maxi cosi mura

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kalesjen på den er så tynn så tynn, og den lar trekken slippe rett gjennom. derfor ble det ikke så vi kjøpte den likevel. brrrr!!!

bortsett fra det så er den genial! litt liten sportsdel har jeg hørt noen si, men har ikke noe erfaring med det jeg da.

Vi kommer antageligvis til å kjøpe denne vogna. Vi har stor hund (65 kg), og fryktet at vi måtte kjøpe ny bil hvis vi skulle ha plass til både hundebur og vogn i bagasjen. Men siden denne vogna blir så liten sammenslått går det i vanlig stasjonsvogn :)

Synes vogna virker helr genial, men har ikke hørt noen brukererfaringer enda, så følger spent med her :)

Bagen skal forresten være romslig og fin. Ekspiditøren sa at Simo er den vogna med størst bag, og at Maxi Cosi Mura kommer som nr. 2. Vet ikke om det var av de vognene de hadde inne, eller om det er av alle vogner generelt. Men den så iallefall romslig og god ut. Det var hardbag vi så på da .

Annonse

Bagen kjempegod og romslig !! Stor og mye større enn mange an de gode gamle duo vognene...

Eneste jeg syns var negativt da vi testet den, var at min 15 mnd nesten ikke hadde mer plass. Den var straks både for kort i bena og hun tok nesten i kalesjen når hun satt. Og den er knalltung til å være så liten vogn.

Men den er kul å se på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...