Gå til innhold

Innlagt i uke 25...

2 nøster

Anbefalte innlegg

Heisan,

Skriver en liten oppdatering her for min søster som ble innlagt på Ullevål i uke 25. Grunnen er at når hun var på ultralyd sjekk på Fredrikstad sykehus hadde livmorhalsen nesten åpnet

seg. Den var gått fra 4,3 cm til 2 mm på to uker uten noe særlig kynnere eller annet som hun merket. Hun ble lagt rett inn på Fredrikstad, og ble sendt rett til Ullevål etter et par timer. Babyene har fått lungemodningssprøyter i tilfelle fødselen skal sette igang. Ved undersøkelse på Ullevål etter 6 dager hadde livmorhalsen åpnet seg.

Hun har en bukende blære som i samband med en åpenlivmorhalsen gjøre at legene sier det ikke er lenge igjen til fødselen.

Så hun må ligge rett ut dag og natt.... hun ligger nå inne på 17 dagen...

Alt er vel etter forholdene med henne. Babyene vokser og har det bra. De var på ca. 900 gram i uke 26. Hun har ikke tilgang til internett, derfor skriver jeg :-)

Hun hilser så mye til dere alle!!! :-)

Hilsen Cindy-

Fortsetter under...

heihei.

krysser fingrene at de holder seg inne i noen uker til minst.

uff det må være både kjedelig og stressende å ikke kunne foreta seg noe som helst.og ikke vite hva som skjer, men bare ligge og håpe at barna holder seg lengst mulig inne.

håper de passer godt på henne.

hold oss oppdatert er du snill, så vi vet at alt er ok.

Hils masse.

klem

Annonse

hei

jeg ligger inne på Riksen av samme årsak... er i uke 25 nå innlagt i uke 23 ... kom til rutinekontroll i uke 23 og hadde ikke merket noe... jeg har 8mm igjen og de tørr ikke ta ultralyd av meg fordi de er redde for å sette i gang alt.. jeg ligger i uvitenhet og bare håper at alt går bra og at jeg greier å holde de inne litt til... du må si at hun gjør en god jobb ved å ligge rolig:) så er det også flere i samme situasjon og det går ofte veldig bra med de om de blir født rundt denne tiden:)

lykke til!

hver dag er et mål:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...