Gå til innhold

Flere som dusjer med babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jente på 11 uker elsker å dusje sammen med meg.

Tipper det er noen motforestillinger mot å dusje med så liten baby, så la meg få høre nå.. Hvorfor er det farlig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det du føler for =)

Jeg dusjet med jenta mi de første mnd og gjør det ENNÅ =) Hun er nå fyllt 3 år hehe sikkert noen som synes det er værre ;)

men men hun vil jo og da syns jeg det er greit er jo helt naturlig. Hun kommer tidsnok i alderen da hun vil ha sin private sfære og da er det helt greit.

nevner at pappan ikke dusjer med henne nå for han syns hun er for stor og han føler seg litt ukomfy.

Og jeg kommer til å dusje med lillebror/søster når h*n kommer i september...

Skrevet

søstra til en jeg kjenner mista babyen i dusjen!! så vær forsiktig med oljer og såper!! en glatt baby smetter for unna!

ville ikke gjort det, men har ikke motforestillinger, heller! regner med du holder henne godt! ;)

Skrevet

vi dusjer med snuppa. begynte når hun var ca 3 mnd! kunne sikkert begynt før, men tenkte ikke på det. hehe

Skrevet

Synes absolutt ikke at det er noe galt i å dusje sammen med babyen, synes det høres veldig koselig ut ;-) Men jeg skjønner ikke helt hvordan dere får til å vaske babyen? Som en sier her, blir jo glatt med olje og sånn...Holder dere ungen med en arm og vasker med den andre?

Skrevet

Jeg dusjer med babyen min hun r 8mnd. begynte å dusje med henne etter at jeg begynte på babysvømming da hun var 6,5mnd. Holder henne med begge armene og bruker ikke såpe eller oljer når jeg dusjer - det er farlig glatt!

Vasker henne når hun bader i badekar.

Skrevet

Bader i badekar med treåringene også jeg. De synes det er kjempestas å bade sammen. Kos å dusje med baby! De skal ha kroppskontakt. Hva er dere redd for? At det skal bli incest?

Skrevet

Jeg har dusja med mini siden han var ca 4-5 mnd. Selvfølgelig holder man de godt. Når jeg vasker han, setter jeg meg ned med bena i kryss og vasker og skyller han godt. Da blir han ikke glatt og ikke vanskelig å "håndtere" i dusjen. Funker kjempebra =)

Skrevet

Vi dusja første gang tideligere i uka, da var han 5 uker. Veldig lurt å venne de til det hvis man skal begynne på babysvømming:-)

Pappan dusja med lillegutt, og jeg bada han etterpå.

Var forbredt på skriking, men det gikk over all forventning:-)

Skrevet

Dusjer nesten bare med tulla vi. Begynte når hun bare var et par uker gammel og hun virkelig elsker det. Hun var på babysvømming første gang da hun var sju uker og sa ikke noe på å få vann i ansiktet og å bli dukket under, mye takket være dusjingen tror jeg.

Synes ikke det er greit å bade uten å dusje av såpevann, så det er en vinn-vinn situasjon å dusje:)

Skrevet

ps, frøkna var født med masse hår som må vaskes ordentlig, mye derfor vi begynte å dusje i utgangspunktet.

Skrevet

Mannen min dusjer med jenta vår

Skrevet

dusjer ofte med snuppa mi hun er snart 4 mnd. bruker ALDRI såpe...er så redd for å miste henne! hehe men er så lettvint:)

Skrevet

Jeg synes det virker så kos å dusje sammen med babyen! Det må jeg prøve, men hvor varmt har dere vannet da? Når vi bader er det 37 grader, er det det samme i dusjen? Sikkert dump spørsmål, men spør likevel:)

Skrevet

Vi dusjer med lillegutt, og har gjort det lenge :) Gjør som du føler for du :)

Skrevet

Takk for tips :)

Dette måtte jo også prøves, så jeg dusja med lillegutt ikveld :)

Så ut som han syntes det var morsomt, men det ble også kaldt, så han skalv litt i underleppa og så ut som han syntes det var kaldt, men sa ingenting fordi det sikkert var deilig også :) så vi pakka han fort inn i varmen etterpå :)

Skrevet

Vi har dusjet sammen med vesla siden hun bare var noen uker gammel og hun har elsket det hele tiden :) syns det er kjempe stas.. nå som hun er blitt 8 mnd så er det litt vanskeligere å få vasket henne mens vi holder henne så setter henne ned på gulvet i dusjen og vasker henne mens jeg holder i henne med ene armen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...