Gå til innhold

Endelig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig funnet en nettbutikk som har klær etter min smak - jeg har kjøpt fire plagg hittil. Nettbutikken heter www.Lookatmom.no

Klærne sitter utrolig fint på! (Favoritten min er en minikjole/tunika som heter Tunic Gatsby). Har også observert Vanessa Rudjord (ekskona til Thomas Gjertsen) i den samme kjolen! Tror jeg har god smak, he, he ...

(Vil også si at de har veldig rask levering. Jeg hadde pakken etter bare få dager!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint med slike tips, skal sjekke ut den siden.

Skrevet

Jeg vil også si meg enig Look at Mom har flotte klær! Jeg har handlet to plagg der; en langermet t-skjorte og en tunika - sikkert den samme du har kjøpt :)

Klærne er kjempepraktisk å amme i! Jeg er strålende fornøyd!

Spesielt tunikaen er kjempefin på og ser ikke ut som noen ammekjole/mammakjole. En venninne av meg lånte den en kveld hun skulle ut på byen!! (Og - hun er ikke gravid!! Hun var kjempeflott i den!)

Skrevet

Kjempefine klær der, ja. Men FOR noen priser... Jeg likte også godt den tunikaen du snakket om, men ble helt sjokket da jeg såg prisen... Det er nok ikke noe for min slunkne lommebok, nei... :-(

Skrevet

Dyrt?? Jeg synes prisene ligger ganske likt som andre merker som feks Boob. (Jeg kan også godt forstå at norske designere ikke kan konkurrere på pris som feks H&M).

Men - jeg ser at Look at Mom ofte kjører tilbud på utvalgte varer. Jeg kjøpte selv en amme-t-skjorte som var på tilbud til kr 199,-. Kjempefin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...