Gå til innhold

vanlig med sutring/gråt i innsovning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pode på 5,5mnd og når han skal sove på dagtid legger jeg han i vognen når jeg ser at han er trøtt , ca 2 timer mellom sovingen, og triller bortover vegen og snur i enden. dette tar ca 10 min. Poden sutrer/gråter når jeg legger han i vognen,og holder på alt fra 2-8 min før han sovner. Andre som gjør dette? han er så blid på mamma når han våkner. tenker at det pga at han trøtt at han sutrer/gråter litt, er jo ikke så gøy å sove!!:)

Må nesten være anonym her, i tilfelle jeg får refs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig e det vanlig! :) Tulla mi veklse mellom å sutre litt eller ligge blid som ei sol når æ legg ho i vogna. Når ho sutre så e ho vanligvis sovna før vi e kommet til postkassa (den e ca 300m borti veien den hehe), da trille æ enten en tur eller så snur æ og går hjem å lar ho stå ute å sove.

Men ka med å legge han i vogna litt før han blir trøtt? Her blir det sånn at ho sovne første luren i bilstole når æ skal kjøre eldstemann i barnehagen også legg æ ho i vogna når vi kommer hjem igjen, uten at ho våkne! :) men legginga seinere går ikke like smertefritt nei hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...