milla79mor3 Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 Barna mine heter Alexander, Maja Susanne og Iris Marie. Men nå står vi helt fast... Hva skal vi kalle dette barnet som vi venter nå??? Vi har ett guttenavn som vi begge liker godt: Fredrik (men det er veldig vanlig...) Jentenavn er vanskelig...der finner vi ingen som vi blir enige om:-( Hjelp:-)
Vannmann35 Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hmmm... Jeg prøver alltid finne en rød tråd når jeg skal foreslå navn for folk, men her var det litt vanskelig... Alexander og Iris er greske navn, ellers er de øvrige danske, hebraiske og franske.... Men tenker likevel at barna dine har ganske klassiske navn, og at nestemann bør ha noe tilsvarende. Fredrik er i grunnen et slikt navn, men føler det er litt mer traust enn søsknenes sitt navn da, men helt fint. Er for øvrig det 26 mest brukte guttenavnet nå. Ellers, hva med: Stine Helene Ada Elisabeth Anna Sofie Ella Kristine
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Jeg syns Fredrik passer fint med søsknenes navn! Alle deres navn er mer eller mindre vanlige, bortsett fra Iris da, så jeg syns hvertfall ikke at det gjør noe om Fredrik er vanlig. Det passer godt, syns jeg! :-) Jentenavn som jeg syns passer er: Sara Helene Sara Louise Ellen Louise Rita Louise Lykke til!
milla79mor3 Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2008 Takk for fine navn:-) Louise har vi tenkt på hver gang vi har fått barn, så det står klart høyt på lista. Leter fortsatt etter et jentenavn på 4 bokstaver som er litt uvanlig men ikke så uvanlig at det blir rart... hmmm... Guttenavn er fremdeles vanskelig å finne...men det ordner seg nok;-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Alva Louise Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Eira Louise Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Vida Louise Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Tuva Louise Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Lisa Serine Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Enea Louise Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Nina Louise Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Yrja Louise Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Fredrik Tobias Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Emrik Olai Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Mikkel Sebastian Alexander, Maja Susanne, Iris Marie og Ulrik Elias
Tyra85 Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 hørte nylig om et utrolig fint navn på ei lita jente som jeg syns ville passe veldig godt til dere: Iben Lovise
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 Jentenavn på 4 bokstaver som ikke er veldig vanlig? Anéa Alva Alma Tyri Ylva
Vannmann35 Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Hva med: Mina Louise Mira Louise Anna Louise Tina Louise Dina Louise Fredrik Kristoffer Mats Fredrik Emil Kristoffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå