Gå til innhold

Noen av januardamene08 her inne da? Hvordan går det med dere?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det var så hyggelig stemning inne på BIM, så tenkte jeg skulle spør hvordan det går med januardamene:)

Qeen of the road er iallefall her har jeg sett:)

Med oss går det bra, Linnea spiser og vokser:)Hun veide 4350 på 6ukers kontrollen:) og er nå 9 uker å 6 dager gammel:) smiler som bare det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Tonje:)

er her innimellom, men likte meg bedre på bim... går bra med oss også. Jaran har blitt stor gutt. 6 uker var han 57cm og 5640g. blir spennende til neste kontroll. Har ikke sett så mye til "gamle kjente" her inne jeg.

Skrevet

Heey:) så du er her inne du og ja:)

ja, savner BIM jeg og:) likte meg bedre der ja:)

ojoj, han var så stor ja:)hehe..så gøy:) og lang da gitt:)

når skal dere på neste kontroll?:)

nei, har ikke sett så mange her inne nei!

Skrevet

Er her innimellom:) Var ikke så veldig aktiv på BiM heller da men....! Var da innom å tittet:)

Guttungen her er 7 uker nå. Og tiden går så fort. Godt humør nesten hele dagen. Bare han får pupp når han ber om det, og får sove når han er sliten:) Prøver seg litt på å le om dagen, men blir liksom bare hiksting. Hehe. Han var 5 kg og 56 cm på 6 ukers kontrollen. Neste kontroll er ved 3 mnd. Da er det vaksine-tid og.

God påske :)

Skrevet

så gøy da:) husker nicket ditt ElinSM:)

ja, neste er for oss også 3mnd, da er det vaksinetid..spent på det jeg:)

God påske ja:)

Skrevet

Jeg pleide å være endel på januarklubben på BIM. Jenta mi kom med keisersnitt etter 2,5 døgn, så det som opptar meg mest bortsett fra henne akkurat nå er om jeg tør å få en til, fordi hele greia var en guffen opplevelse.

Hehe, så "små" barna deres er. Min bolleklump var faktisk 6 kg på seksukersen.. men hun var 4 kg da hun ble født:-) Nå tør jeg ikke å tenke på hva hun er.. men hun får bare mm så da måtte hun bare få spise sa HS. Godt å høre:-)

Skrevet

Heisann:0)

jeg husker godt igjen enkelte nick for jeg var mye innom og leste på bim tidligere.

Det blir ofte litt mindre her inne på dinbaby siden det er litt travlere nå.

Vi er nå en familie på fem og må innrømme at det er veldig travelt til tider men veldig kos er det. Jeg har ei jente på snart 5 år og en gutt på 17 måneder og minstejenta ble født på natta 1/1 kl halv fem.

Hun ble nesten nyttårsbarn (nummer tre i rekka i Stavanger).

Denne fødselen var en fin opplevelse:0) Hun veide 3352 og var 47 cm lang da hun ble født. Hun har gode bolleskinn og spiser masse (får bare mm).

Det er bare 15 måneder mellom de to yngste så de kommer sikkert til å få mye gleder av hverandre de to.

Nå nyter vi tiden i sammen oss fem. Håper dere også får en fin tid sammen:0)

Klem fra....tidligere nick- venterbarnnummer3:0)

Skrevet

Heisann ;) Jeg var en januardame :D Som fikk en februar baby gitt :) 020208 kom han sakte men sikkert :P

Han veide 3780 når han kom, og på 6ukers kontrollen veide han 5145 =) Så han er glad i mat gitt !! :) hehe, ingenting er bedre enn en mett og fornøyd baby =)

Skrevet

Hei hei.

Hender jeg titter innom her jeg også. Men likte meg bedre på bim. Vi var liksom januar da, men jenta kom 1. februar. Men føler at vi hører til i januarklubben likkavel, det var liksom der vi hang i ventetiden :) Jenta mi var 3884 og 51 cm da hun ble født. På 6 ukerskontrollen var hun 4700 og 54 cm. Vi har virkelig funnet oss til rette og storkoser oss :) Storebror er litt på og av sjalu, men det går stort sett greit da :)

Skrevet

Jeg er også tidlig januardame! Syns tiden har gått skremmende fort, vi storkoser oss om dagen!!

Leah fikk ikke 6ukerskontrollen før hun var nesten 10 uker, og da var hun hele 59,5 cm lang (pappaen er nesten 2 meter høy) og veide 5,5kg. Endelig fin og god, etter store startproblemer med amminga. Lite næring så snuppa gikk bare ned i vekst de første 4 ukene. Da ble det mme til dessert, og det var vendepunktet hos oss!! Etter det har vi ei jente som sjelden surver, sover 11 timer om natta med bare en foring, smiler og prater oger bare skjønn!!

Skrevet

Er litt her inne jeg og, var ikke så veldig mye på bim jeg heller..

Her går det hvertfall veldig bra om man ser bort fra kolikken :)

Men det går bra med oss for det, litt slitne, men lykkelige !

Her veide hun litt under 4 kilo på 6 ukerskontrollen, så hun er ikke så veldig stor baby kan man si da ! men lå akkurat innenfor "normalen" på kurvene.. De ville ikke måle henne før vi kommer på 3 mnd kontrollen og hun har blitt litt større :)

Skrevet

Heisann. Jeg er også her.

Emil har også blitt stor , veide ca 5995 på 6 ukers kontrollen og var 57 cm. Nå har han blitt 8 uker. Tiden går får det meste i å amme og skifte bleier. Også sover han litt innimellom, har ikke fått noe særlig rutiner på ting enda. Koser oss og tuller masse. Morro at det er noen januardamer her også.

Skrevet

Heisann! Jeg fikk lille Althea 21.januar, hun var 2945 g og 49 cm. Har ikke hatt seksukerskontroll enda, for vi var en tur hjem til sunnmøre, og så ble det påske.. Skal neste uke. Men hun veier cca 5 kg og er 58-59 cm nå.

Det ble ganske tøff fødsel for meg, måtte tas med tang og jeg revna ganske mye. Så det ble noen tunge uker helt først. Men nå går alt mye bedre, amminga har gått veldig fint (etter litt oppstartsproblemer..), og vi begynner å få det til om nettene også: hun legger seg rundt 23, og våkner for mat rundt 5. Det går absolutt an å leve med!

Er ikke mye jeg er her inne, har hatt det litt mer travelt jeg også, gitt:) Likte meg dessuten litt bedre på bim. Men det er jo noe annet å gå gravid og VENTE på barnet, i forhold til å ha det her! Nå vil jeg heller gi henne oppmerksomhet:) Og så leser jeg til eksamen som jeg skal ha om under en mnd (grøss og gru hva har jeg begitt meg ut på..)

Kjekt å se kjente nick her!

Skrevet

Er her jeg også. gutten vår kom 19. januar og veide 4840 på 6 ukers kontrollen og var 56,5 lang da..han vokser veldig fort. vi koser oss for det meste, men han er mye våken og gråter mye også for tiden. jeg aner ikke hva det kan være. har kuttet ut alt jeg kommer på av ting som kan gi ham luft uten at det hjelper. jeg gir han mat så ofte som jeg kan. noen ganger hjelper det og andre ganger ikke. merker jeg er fryktei\lig sliten nå for tiden. lurer på hva det kan være eller om det er normalt at de sover lite og gråter mye. noen andre som har hatt det? han er nå 9 uker.

Skrevet

er så gøy å lese om hvordan det er gått med alle:) så dytter denne litt til jeg:)

Skrevet

Så bra initiativ! Koselig! :o) Er koselig å være mamma, altså! Så betat av vår lille gutt at jeg av og til holder på å ta til tårene. Men så er det slit også, he he. Han var 5200 på 6ukers, og 57 cm lang. Da han ble født var han 5 cm lang, og veide 3450, så han har vokst godt. Han er glad i mat :o) På nettene er han kjempeflink, ikke noe problem å legge ham. På dagene sliter han veldig med å sove inne, og blir overtrøtt og sutrete. Så blir en del turer med vogna.. Kort fortalt fra meg :o)

Skrevet

Vår gutt sover godt på natta, men lite på dagen med mindre jeg triller. Da kan han være våken nesten hele dagen, og blir veldig sutrete og overtrøtt. Han har også en del luft i magen, men det får han antageligvis fordi han sluker melken når jeg ammer. Kan det være en mulighet? Lykke til iallefall! :o)

Skrevet

Jeg er også her. Emily kom 16.1.08 ved ks pga svangerskapsforgiftning. Det går bedre med oss her nå. (Noen husker kanskje fra innleggene mine at jeg fikk hjertesvikt etter fødsel. ) Vi har nå begynt å gå noen turer og Emily har det veldig bra. På 6-ukers kontrollen veide hun 4950g og var 56 cm lang. Nå skal vi veie og måle igjen på torsdag så det blir spennende å se målene da :-)

Koselig å se kjente nick her, som det blir sagt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...