Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som fødte 4 juli 07? Min datter ble født 15:12 etter 5 timer siden 1 rie på Haukeland. Uten smertelindring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, så interessant. Kanskje du burde gå og få deg litt søvn så du blir opplagt og ikke sovner fra ungen din fler ganger!

Skrevet

Hehehe. God kveld Ludderet.

Skrevet

herregud ludderet, har du ikke noe annet å finne på??

Skrevet

Føler meg kallet. Vil du ikke legge deg, lille venn? Må det vettu, det er hardt å være mamma vet du...

Skrevet

Hvis du ikke syns det er noe interreseant Ludderet, hvorfor trykket du deg da inn for å lese innlegget?Hva troddde du det handlet om? Det er faktisk en mor og babyside!

Kanskje det er på tide du finner deg en annen chatteside?

Skrevet

Egentlig ikke akkurat nå. Du da? Våkenatt pga av angst for alle dine brødre som skal ta deg fordi du har gjort skam på familien?

Skrevet

Fordi jeg måtte se hva som lå bak det dumme spørsmålet. Og du skuffet ikke, hehe... Innlegget ble jo bare morsommere og morsommere for hvert ord!

Skrevet

har ingen brødre, og er nok norsk du, lille venn=)

Skrevet

Hurra! Du bare liker å fremstille deg som en stygg liten muslim?

Skrevet

Vurderer å ignorere deg - men lurer på hva du syns er så dumt med å spørre om det er noen andre som fødte på samme dag som deg INNE PÅ EN MOR OG BABYSIDE?!

Skrevet

Måten du skriver på. Du forstår det kanskje når du blir voksen :-)

Skrevet

ehhh what?? hvem har sagt at jeg er muslim??

Skrevet

Hvem som ikke er voksen her du;)

Skrevet

Ånei, jeg glemte at du kanskje har gått glipp av geografi/religions-undervisningen da du var mer opptatt av å knulle rundt enn å gå på skolen. Beklager...

Skrevet

haha, du er virkelig tåpelig du ja.. jajaja... Går å legger meg nå jeg, hos min elskede MUSLIM, ja tenkt deg det du, jeg er sammen men en sånn farlig muslim,, huff!!

Skrevet

smaken er som baken, delt =) Skjønn gutt du har forresten! Nattinatt

Skrevet

Å, takk :-) Jeg skal slutte å slenge drit om muslimer siden du er så snill :-) Men bare for i natt!

Skrevet

hehe, den er god du!

Skrevet

Takk=) Vi er heldige som har sånne søte små barn =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...