Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er mørk, veldig mørk! Mørkebrunt hår, blir fort brun, svarte bryn og tette svarte øyevipper. Jeg har også himmeblå øyer. Folk kommenterer dette veldig ofte! Derfor lurer jeg på,: er det så unormalt? Flere med samme utseende som meg?
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Nope, men det kommer litt an på huden og trekkene også... Porselenshvitt og knallblått er mer vanlig enn de osm blir fort brune...
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Hvorfor er det freakshow? Jeg er ganske gyllen i huden og veldig mørk i vipper,bryn og hår. Folk kommenterer dette ganske ofte, men da på en meget positiv måte! Får høre at det er meget vakkert. Men lurer veldig på om jeg er en av de få, eller om det er flere som meg? Selv har jeg aldri tenkt noe over dette før..
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Orker ikke å begynne å telle.. Men kjenner i hvert fall minst 10 som fort blir brune - er mørke og har blå øyne.
*dum&deiLig*™ Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Så du tegnsettingen min på slutten? Var en spøk dah;-p
trollmamma Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Eg er også mørk, blir fort brun, svarte bryn og laaange svarte vipper og blå auge. Er det så unormalt da? Finnes jo blondiner med brune auge også, men det er vell kanskje sjeldnere? eller?
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 trollmamma: Ja som sagt, jeg aner ikke! Får bare så veldig mange kommentarer av venner/folk jeg møter, så begyner jo og lure litt på hvor normalt/unormalt det er. Var i grunn eneste grunnen til at jeg lurte! For i utgangspunktet har jeg selv aldri tenkt noe over dette, før fok begynte og kommentere det i stor grad.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Ikke helt med på denne tegnsettingen, beklager.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Minstejenta mi har også mørkt hår, gyllen i huden (vet ikke ennå om hun blir fort brun, er bare 11 mnd- men det regner jeg nesten med), lange svarte øyenvipper og svarte øyenbryn og har de blåeste av de blå øynene.. Tror ikke det er så uvanlig. Men "alle" kommenterer blåfargen på øynene hennes:-)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Hmm, sambo er også veldig mørk og har blå øyne har aldri tenkt på at det er unormalt..
Lykke X 4 Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 Nei, det er ikke veldig unormalt. Og det er nok veldig pent
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #14 Skrevet 21. mars 2008 Ikke helt normalt nei:) I vår familie har kvinnene sort/mørkt brunt hår, blir lett gyllen, mørke farger som du - og lys grønne øyne. De blir lagt merke til:) Jeg har ikke det..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. mars 2008 #15 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har det ene datteren min har det og ett par andre jeg kjenner så i mine øyne er det veldig vanlig. Men jeg blir desverre ikke raskt brun bu hu.
*Kleopatra Skrevet 22. mars 2008 #16 Skrevet 22. mars 2008 Du høres ut som meg og lillesøstra mi:) Håret mitt er mørkebrunt, håret til lillesøstra mi er nesten svart. Vi begge har helt mørke bryn og vipper, og helt blå øyne. Vi har fått noen kommentarer på det ja, folk har trodd vi bruker blå linser. Pappa har svart hår (vel, nå er det sølvspraglet, hehe) og blå øyne, har det nok etter han.
Fire småtroll Skrevet 22. mars 2008 #17 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har også mye pigment, blir lett brun, har helt sorte øyevipper og øyebryn, og mørkt hår. Med blå-blå øyne... Jeg har aldri fått kommentarer på fargekombinasjonen, men får ofte komplimenter for øynene mine. At de er så blå. Alle tre ungene har arvet mine øyne, og jeg får mange kommentarer på dem også, at de har så vakre blå øyne. Koselig det da ;-)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 22. mars 2008 #18 Skrevet 22. mars 2008 sikkert like uvanelig som lyst hår og brune øyne. jeg får ofte komentarer pga det. er helt lys i håret. nesten hvitt om sommeren. og blir kjempe brun. og brune øyne. tror ikke det er så normalt isåfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå