Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Skulle egentlig ha planlagt ks 22.1 blant annet pga stor skrekk for fødsel. Men 16.1 var jeg så dårlig av svangerskasforgiftning samt mulig at hjertesvikten hadde startet allerede da. Så det ble keisersnitt da i stedet. Kunne visst gått helt galt på et tidspunkt (eller to). Lå på sykehus i 3,5 uke etter fødsel, blant annet Rikshospitalet. Men det går rette veien og jeg kommer meg for hver uke som går :-) Dessuten har jeg jo den beste hjertemedisinen som finnes: Emily-gullet mitt :-) Men en litt voldsom opplevelse har det jo vært. Men ks gikk bra. Gikk det bra for deg? Er litt øm i magen til tider, men det er vel kanskje normalt? Er jo en operasjon. Tuxie-mamma til Emily ****** Lager en ny tråd jeg. Oi da.. Litt av en opplevelse for deg da.. Huffa... Godt det går bra nå da. Hos meg gikk alt knirkefritt.. ble dårlig hele den dagen da snittet ble gjort, men det er fordi jeg ikke tåler bedøvelse... Bli så kvalm og elendig... Men ellers null problem.. Snitt på onsdag, og dro hjem på søndag jeg.. Da var alt så godt i gang, og ingen smerter, så da hadde jeg det bedre hjemme igrunn.. Kjenner litt rundt såret til tider, faktisk mere nå den siste uka enn den siste 1,5 månden.. Så lurer på å ta en tur til legen bare for sikkerhetsskyld over påske.. Også er jeg litt øm på strekkmerkene, men men.. Går seg vel til etter hvert.
Kvitrebekk Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg også synes jeg er mer øm nå enn tidigere. Lurte på om det kan være fordi Emily nå er tyngre å bære/holde. Slik at det blir større press i såret. Tenkte også jeg skulle nevne det for legen over påske :-) Har egentlig ikke vært plaget med såret eller smerter. Har jo kjent at det er der, men ikke noe som har hemmet meg på noe vis.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Ja, det kan vel kansje være.. Har ikke tenkt på det faktisk... Men uansett greit å høre med legen.. Bare sånn for sikkerhetsskyld. Skal hoppe til køys jeg nå.. Men jeg blir vel hengende her inne fra tid til annen. Hadde vært kjekt å følge deg, siden vi hadde ks på samme dag... Så kan vi dele litt erfaringer.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 Og forresten.. Ha en fortsatt fin kveld.
Kvitrebekk Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Ja det hadde vært litt morsomt. Vi skal på helsestasjon på torsdag for å veie og måle. Blir spennende å se. 8 uker gammel var hun 4950 g og 56 cm lang :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2008 Vi skal på tirsdag. Blir spennende å se hvor stor hun har blitt... Da hun var 6 uker var hun ca 5,5 og 67 cm lang.. Var 4 kg og ca 53 da hun ble født. satt i sete, så de ville ikke strekke henne ut, og derfor ca mål på lengden da hun ble født.
Kvitrebekk Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Emily var 3420 g og 49 cm når hun ble født :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå