Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 og er bare magen som henger og slenger. er ikke bare løshud heller så føler den kan strammes opp noe iverfall. bør jeg begynne på helsestudio med kondis og vekter? og når ser man resultater? har et vanlig kosthold. er 165 og 60 kg. (veit ikke hvor andre steder legge dette jeg som man kan få en del svar) er et par kg på magen jeg kunne tenke meg å få bort
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har iallefall begynt med spinning.. Lystbetont trening er viktig for meg.. Er 9 uker siden keisersnitt, og syns det vises allerede at jeg har trimmet litt.. Men er nok mye det at kroppen driver å strammer seg inn igjen selv også... Passer på å holde bekkenbunnsmusklene og de kjærnemusklene litt innimellom mens jeg trener. Tror det hjelper også. Lykke til med treningen.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Ville hatt en blanding av kondisjons- og styrketrening. Hvis man får til å trene to ganger i uka, kunne man jo tatt en dag til hver:) Spinning er genial trening, også kan du jo få satt opp et styrkeprogram til deg på helsestudio der de fokuserer treningen på det du ønsker å oppnå Er for tiden støttemedlem på helsestudio jeg, da... Vet at det alltid blir sånn, men nå skal jeg begynne å spille tennis igjen etter snart 3 års pause og gleder meg fryktelig!! Det er også kjempefin og variert trening:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå