Gå til innhold

Hvorfor er dere så bitchy?! Skulle ikke tro det var snille omsorgsfulle mammaer som er her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor oppfører dere dere så bitchy med frekke kommentarer som overgår hverandre?!

Dere er elskelige mødre - (håper jeg og velger å tro for babyenes skyld), men her inne er dere noen rovdyr! Hvorfor det?! Det er helt rett at kvinner er onskapsfulle, i motsetning til gutter som "sloss" og er ferdig med det.

Ingen som er her inne på vennlige primisser?For vennskap og råd og erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er! Men mange som er litt frekke her ja..:/ prøver å lukke øynene for disse innleggene jeg!

Skrevet

Ja det er merkelig!

Av og til leser jeg høyt av innleggene her inne, til både sambo og moren min, å begge blir like sjokkerte.

"Å dette er liksom voksne foreldre?"

Skrevet

Ikke la deg provosere av de.. Det gir de bare næring til å fortsette med hakkingen sin.

De forsvinner til slutt om ingen bryr seg om de.. :)

Det er de det er synd på, som må liksom heve seg over alle andre.. Om det er for å føle seg bedre selv, eller om det er fordi de kjeder seg, så er det uansett synd i de, som ikke har bedre ting å foreta seg.

Skrevet

kanskje man burde slutte å bry seg om idiotiske innlegg ja.. er nok noe i det! syns det er merkelig at "voksne" folk skal sitte her inne og slenge drit til andre!!! de har som sagt sikkert ikke bedre ting å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...