Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Heeia, hvordan går d med deg?? og Marit, er vel en 8-9 uker hun nå?? MArtin er 7 uker i morgen, har lagt ut bilder på profilen hvis du vil se
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. mars 2008 *Dytte forsiktig oppover*
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Heisann. Har vært å puttet Marit til sengs. *håper hun sovner, og sover til minst kl 5..." hehe.. Jo da, hun var 9 uker på onsdag. Går veldig bra. Hun vokser som en helt da.. Så får nok mat.. Holder på å bli sånn Michelin baby.. Vi koser oss vi ja. Og hvordan er det med Martin da? Trives du/dere som foreldre? *inn å snike på bildene*
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 Legger du hun på eget rom eller?? Har martin sovende på en reiseseng i stua jeg, så tar jeg han med opp når vi legger oss Men vi har soverom i 2. etg så.. Heldig du, hvis hun sover fra nå til 05.. Martin får siste stell ca kl. tolv så er det i senga si etter en flaske MME.. får pupp ellers da, men mme på kvelden for å sove litt lengre hvor stor er hun nå?? martin veier 5145 og er hele 59 lang Veide 3780 når han ble født og var 53 lang Jeg stortrives, er helt forelska i han
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Nei, hun ligger på samme rom som oss.. Har vugge i stua da, som hun sover i på dagtid, men når hun får pupp og stell sånn litt før ti, så bærer jeg henne opp i senga hennes etterpå. Har også soverom i 2.etg. Det meste hun har sovet er 8,5 time i strekk.. Har vært rundt 6-7 timer de siste ukene, men nå er vi vist inne i en liten periode med 4-5 timer igjen.. Mulig hun har noen økedøgn... Hvor lenge sover Martin i strekk da? Tja.. Skal på kontroll på tirsdag igjen, men sist, da hun var 6 uker var hun ca 5,5 kg og 57 cm lang... Hun var 4000gr og ca 53 cm da hun ble født
Kvitrebekk Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Hei Queen of the road. Ser av innlegget ditt at vi fikk barn på samme dag :-) 16.1 ble Emily født. Ved keisersnitt hun også :-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 Når han får 130ml MME på kvelden sover han ca 4-5 timer i strekk men får han bare pupp, så sover han maks 3.. har jo grusomt mye melk, så kunne egentlig bare kutta ut mme, men syns det er deilig med noen timer søvn i strekk han har begynt å smile så herlig når vi tuller med han er så deilig å stelle han når han ligger å gliser syns du om bildene? så bilder av marit og, herregud så vakker a Har dere planlagt dåp eller? skal ha 20.04 vi guud å tiden flyyr
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Åh. Så morsomt da. Kan jeg spørre om grunnen til keisersnittet? Og alt har gått bare bra eller?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 Jepp. En vakker gutt. Ja, hun her også stor gliser når vi kommer å tar henne op når hun er våken, eller når vi leker med henne, steller henne, ja, igrunn bare hun får oppmerksomhet. Og det er bare helt fantastisk. Skal ha dåp den 06.04 vi.. Huff.. nærmer seg med stormskritt ja.. Bllir ca 30 stk.. Og skal ha biff stroganoff til middag tenkte vi.. Dere da?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2008 Vi blir bare 15 vi tar kun enklet koldtbord blei forresten tante 03.03 ;D til ei lita jente hun kom 6 uker før termin, så hun er jo sååå liten og vakker ;D
Kvitrebekk Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Skulle egentlig ha planlagt ks 22.1 blant annet pga stor skrekk for fødsel. Men 16.1 var jeg så dårlig av svangerskasforgiftning samt mulig at hjertesvikten hadde startet allerede da. Så det ble keisersnitt da i stedet. Kunne visst gått helt galt på et tidspunkt (eller to). Lå på sykehus i 3,5 uke etter fødsel, blant annet Rikshospitalet. Men det går rette veien og jeg kommer meg for hver uke som går :-) Dessuten har jeg jo den beste hjertemedisinen som finnes: Emily-gullet mitt :-) Men en litt voldsom opplevelse har det jo vært. Men ks gikk bra. Gikk det bra for deg? Er litt øm i magen til tider, men det er vel kanskje normalt? Er jo en operasjon.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Sambo har litt stor familie.. Er bare 6 av de 30 som er fra min familie... hehe.. Ber ut til hennes søskenbarn.. Tenkte koldtbord vi også først, men fant ut at stroganoff var enklere. Åh.. Gratulerer!! Hvor stor var hun da? Ene tanteungen min ble født 2,5 månder før tiden, og hun var bare 1140 gr da hun kom til.. Men nå har hun nådd igjen andre barn på hennes alder... Er 20 månder. Rart at det går bra når de er så små..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. mars 2008 Tar det lengre tid sånn utviklingsmessig når de er så tidlige som 6 uker?? hun veide 2499 og var 44,5 lang Pitteliten, men hun er knall sterk og søt
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #14 Skrevet 21. mars 2008 Det kan vel gjøre det, men stort sett så stror jeg de utvikler seg omtrent som de som er født til rett tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå