Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Helt siden jeg ble mor i august, har jeg vært inne med jamne mellomrom. Det er godt å dele og få erfaringer med andre i samme situasjon. Også hyggelig å bli kjent med andre! Jeg syns ikke det er hyggelig lenger her inne! Alltid diskusjoner med frekke kommentarer og kritikk til andre mødre.. Hva skjer? Skjerp dere!
Ung kvinne Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 ja virker som folk er på hugget. vi er alle mammaer, dette er ingen konkurranse. En mulighet for hjemmeværende mammaer å få kontakt med andre i samme situasjon for å dele råd og erfaringer og få nye bekjentskaper.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Synes egentlig det har vært dårlig stemning hele tiden, på BiM også..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 hallo til en annen august mor. Ja her må man ha teflonbelegg på seg, og skyggelapper. På BIM var det ikke sånn stemning synes jeg.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Ryktene om dårlig stemning her snek seg inn på BIM sidene husker jeg. Gruet meg nesten til å henge her. Må innrømme at det var riktig. Mye dritt her, men det er heldigvis mulig å styre unna de som er aller svimlest i hodet her inne. Må nesten bare forsøke å holde en relativt positiv tone så godt det lar seg gjøre:o)
Leetha Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 enig enig, er så lei av frekke folk som kaster seg over det ene innlegget etter det andre med et mål å få HI eller andre til å føle seg dårlig eller som en dårlig mor. man kan ikke spørre om EN ting før man er teit eller rar eller masse rart. har vært her snart ett år nå, men synes det er maks dårlig stemning her nå.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Men om vi ikke lar oss provosere av de som kun er ute etter å lage dårlig stemning, så blir det jo ikke noe gøy for de lengre.. Og da forsvinner de. De er jo de som har problemer.. Som ikke har bedre ting å gjøre enn å plapre folk her inne med negative kommentarer og å lage styr.. Syns synd i de jeg... De må ha et veldig innholdsløst liv..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Helt enig! BIM var mye koseligere og det var ikke kritisering, stygg tone i innleggene der! Jeg hørte også rykter at det var dårlig stemning her og må innrømme at jeg ikke trodde helt på det frem til nå! Jeg skjønner ikke at det går an! At folk kan være så frekke, og skrive så mye j....! Barn hadde oppført seg bedre! Og det verste er når folk skriver at "man skal tåle all slags respons her inne", det er bare tull! Grow up folkens!!!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Helt enig! jeg ble også mamma i august og hang da på BIM før fødselen. Der var det mye koseligere, og selvsagt noen krangleinnlegg i ny og ne. Der gikk ryktene om at det var mye dritt her på DIB, men hadde ikke trodd det skulle bli så ille som det har vært her i det siste. Blir helt oppgitt jeg og gidder rett og slett ikke svare på noen ting eller legge inn innlegg selv. Er det ammefrustrasjon eller lite søvn som gjør at folk blir så slemme? Jeg sover da ikke mye selv og blir både sliten og bitchy til tider, men har da ikke behov for å være så slem mot andre man ikke kjenner på et forum. Man kan da ha litt folkeskikk selv om man ikke ser de man diskuterer med!
Dunder Skrevet 22. mars 2008 #10 Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes det kan være greit med litt fart her inne. Jeg er ikke så interessert i bare sånn "kosesnakk", men synes det er spennende med heftige diskusjoner (vil bare si at jeg ikke står bak alle anonymmeldingene, pleier som regel å signere med nick) Men jeg er enige med dere at usaklig drittslenging er kjedelig. Når en person skriver et innlegg og det raser inn en masse usakelige meldinger fra anonyme som ikke argumenterer saken, men bare slenger masse dritt om personen og gjerne insinuerer ting de overhodet ikke har noen forutsetning for å mene noe om, da er det teit. Jeg blir ikke så opprørt av det, jeg synes bare diskusjonen blir kjedelig. Jeg prøver å holde en god tone, men av og til synes jeg folk skriver helt hårreisende ting her inne. Og da kan jeg selvfølgelig la være å svare, men synes liksom ikke ting bør stå uimotsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå