**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Nå er et 1 år siden jeg fikk tvillingene mine å jeg får daglige komentarer på om jeg er gravid igjen.jeg er så lei av det og det har virkelig begynt å gå inn på selvtilliten min.jeg har jo gått ned til det normale igjen men magen er rund å står ut så det ser virkelig ut som om jeg er gravid.noen som har hatt det samme problemet eller som vet om hva jeg kan gjøre?!er det livmoren som fortsatt er hoven /for mye hud(for jeg har jo ikke strekkmerker eller er det noe som blir gjort med mageplastikk.jeg har aldri brydd meg så mye om vekten min eller utseendet mitt men nå sliter jeg veldig. hilsen lykkelig mamma med en fortsatt stor mage:-)
FuriLaks Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg også Ikke for mye på resten av kroppen egentlig, men magen står ut som da jeg var 5-6 mnd på vei... Har også lurt på om det kan være livmora som ikke har gått tilbake til normal størrelse, men tviler vel egentlig på det. Kan ikke hjelpe deg, men du er ihvertfall ikke alene om det;)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Kanskje du skal prøve den rockeringen som alle sverger til her inne? Jeg har ikke prøvd den, men den skal viss hjelpe veldig på mage og rygg (lovehandles).
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Har det sånn jeg også. Har kommet ned i samme vekt som jeg var før men, magen er ikke borte. Ikke noe særlig når folk ser på magen din uten å tørre å si noe heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå