YumYum2 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Noen som har gått/ går på det? erfaringer? Ska mest sannsynlig begynne på det å er litt spent siden jeg har ei datter på 3 mnder.
oblix Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Heisann! Jeg gjør det, og det virker veldig bra på meg. Sønnen min er 8 mnd nå, og livet med han ble ett eventyr etter at jeg startet nmed tablettene. Har gått i 6 mnd uten å ha oppsøkt hjelp, det var altfor lenge, så jeg må nok ta disse tab en stund.
line_n & sara Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 tja, jeg slutta etter å ha brukt de litt da jeg var ca 18 år. sleit med depresjoner som kom som kraftige nedturer, og pillene gjorde humøret stabilt, dvs jeg hadde ikke nedturer, og ikke oppturer.. jeg var ikke manisk depresiv/bipolar, så jeg ville jo gjerne beholde disse oppturene! så det var ikke noe for meg! etter mange år som deppa, her jeg vært finfin i mange år nå! men jeg vil nok anbefale deg å prøve piller dersom du har problemer m depresjon, så finner du fort ut dersom det er noe for deg! det finnes dessuten helsekostprodukter som kan hjelpe også, og b vit er spesielt viktig for nervesystemet! og omega 3, da! håper du finner det som passer for deg!
YumYum2 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2008 Takk for tilbakemeldinger. er ikke fødselsdepresjoner jeg sliter med som jeg fikk inntrykk av at du første som svarte hadde. er bare mye som skjer å mye jeg sliter med fra barndommen. Men hvor lang tid tok det før det begynte å virke?
oblix Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Ble noe bedre etter tre uker, og etter seks uker følte jeg meg veldig bra. De tab jeg har har noen virkestoffer som ikke hjelper før etter mange uker( som feks sosial angst ol). Nå har jeg tatt tab i litt over to mnd, og skal visst fortsette i minst ett halvt år til. I begynnelsen ble jeg veldig trøtt av tab( 2 uker), men det er vanlig med de tab jeg tar. Trodde først da at tab bare gjorde alt verre og ville slutte, men legen sa at det måtte jeg ikke finne på å gjøre. Gruer meg til å slutte med dem, det er liksom ikke bare dette med å bli mor som plager meg, det er veldig mye fra fortiden som har dukket opp i samme slengen. Men det går ganske bra nå
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Hei. Jeg har gått på noen tabeletter som heter cipramil ( også kalt lykkepillen). De fungerte veldig bra for meg. Tok ikke så lang tid før jeg fikk det bedre enn jeg hadde, men helt bra fikk jeg det ikke før jeg flytta fra han jeg bodde sammen med da. Jeg slet veldig med sosial angst og panikk for enkelte ting. Gikk samtidig til behandling hs psykolog. Tre måneder etter at jeg flyttet fra min tidligere samboer var jeg så bra at jeg ønsket å slutte. Det er nå 4 år siden og har ikke gått tilbake til tabelettene, har "krisetabletter" (Sobril - er vanedannende, derfor ikke anbefalt som fast medisin) som jeg kan ta av og til når det blir for vanskelig. Det som var vanskeligst med å slutte var min panikk og redsel for å ikke greie det og måtte begynne på igjen. Men etter samtale med lege og mamma gikk det helt supert.
YumYum2 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2008 Psykologen min skulle i samarbeid med en lege finne en type som ikke hadde bivirkninger som gjorde at det ble vanskelig å ta vare på datteren mine. er ting fra fortiden jeg sliter med å føler jeg trenger en hjelpende hånd over den første dumpelen:P
oblix Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Vil bare si lykke til jeg, håper du får det bedre:)
YumYum2 Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2008 Tusen takk:) går nok bra. sønnen din er forresten født på bursdagen min:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå