Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen andre enn meg som er frustrert over det jæ...... snøværet?

Vi har fått ca 80 cm med snø siden igår ettermiddag. Mannen min har endelig gått ut for å måke... kjenner hormonene er skikkelig på hugget...

Hva gjør jeg hvis jeg plutselig må på sykehuset for et eller anna... har vært på sykehuset 2 ganger den siste mnd fordi det har virket som om fødslen har vært igang...

Har fått beskjed av både jordmor og lege at jeg kan regne med at babyen blir fått tidligere...

sukk... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137203593-sn%C3%B8kaos-p%C3%A5-s%C3%B8rlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en smule lei jeg og! Venter liksom på våren jeg nå... Holder vel å merke til på østlandet og ikke sørlandet, men det snør her og - kanskje ikke fult så mye, men... Ekstra stas at jeg ikke får igjen én eneste jakke. Må ty til samboeren sine, må si jeg føler meg flott i størrelse alt-for-stor herrejakke du gitt!

Hold ut, snart skinner sola igjen, jeg har bestilt god-vær ser du ;)

Ja her hadde jo hekken i hagen begynnt å spire. Krokuss og snøklokker blomstra og det var skikkelig vår følelse...

Hvor mye snø er det kommet på østlandet?

Har bestillt god-vær jeg også... vil ikke ha dette dritet...

Har en mann som blir skikkelig sur hver gang det kommer snø, så det hjelper liksom ikke så mye å være "innesnødd" sammen med han heller...

Han har måka 1 time og så gadd han ikke mer...Men jeg tar ikke sjans på å måke.... da havner jeg hvertfall på føden før tida...

Det er ikke så mye som 80 cm... vet ikke sikkert jeg, men det har snødd og blåst hele dagen.

Samboeren min jubler når snøen faller han, så er stikk motsatt der. Er selv opprinnelig fra vestlandet, så er moro å endelig ha skikkelig vinter - bare ikke akkurat nå! Hva skjedde men januar og ferbruar liksom? Huff :)

Nei, KOM SOLA!!

Foreldrene mine sitter innesnødd med strøm fra og til i Lyngør. Skulle ha vært der jeg også, men var så sliten at jeg ikke orket å reise. Det er jeg ganske fornøyd med nå ettersom jeg havnet på sykehuset med riehemmende drypp og lungemodningssprøyte.

Vi sitter inne vi også. Ingen jakker som passer ordentlig lenger og pluttselig nærmere 10 minus i Trondheim.

Brrrr. Da vi dro hjem fra lammefest i går kveld, var det minus16!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...