Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 en venn av meg.. spurte meg i dag.. 10mnd etter fødsel, hva som skjedde med de ekstra kiloene ETTER svangerskapet.. og at han lurte på hva mannen min syntes om det.. jada.. jeg vet jeg er stor men jeg kan ikke for det.. jeg spiser sunt og trener.. syns det var fryktelig slemt sagt og gråter nå.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Herregud, for en dust! Drit i han, mannen din synes sikkert du er like fin som før! Her disser det godt etter 8mnd, hvis ikke mannen min liker det er det hans problem! Både du og jeg har fått noe som er mye viktigere enn en lekker figur, vi har fått barn:-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 blir helt sjokka jeg.. vennen min er 30 år da. og har ikke barn. han sa at han trodde man ble feit under et svangerskap og ikke etterpå. jeg har ME og hadde alvorlig svangerskapsforgiftning.. tar liksom litt tid å komme seg.. nei fy faen nå gråter jeg-.. tør ikke si det til mannen min.. vet han syns jeg er like fin da. men allikevel. føler meg som en dritt når en god venn forteller meg jeg er feit
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Det er det indre som teller. Og er ikke de rundt deg glad i deg for den du er, så er de ikke mye å samle på...........................
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Skjønner godt at du gråter assa, men ville nesten ikke kalle det der en venn! Det er ingen som vil være feite, jeg har aldri hatt problemer med å gå ned i vekt før, men etter svangerskapet er det værre, vil bare si at du er ikke aleine med en litt kranglete kropp, stå på og fortsett med treninga og spis sunt, men husk at det er og lov til å kose seg! Kos deg i påska med din lille familie du, og prøv å ikke tenk så mye på hva "vennen" din sa, ikke sikkert det var vondt ment heller da, noen som snakker før de tenker, hehe!
Ung kvinne Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 fortell d til mannen din! han kan gi deg den trøsten du trengr å høre - han vil uansett merke på deg at noe r galt. Fy faen for en idiot! Denne vennen din r visst ikke så god venn likevel. Du må heve deg over det! Se på babyen din - se hva kroppen din har laget, bært på først i 9mnd og så i mange mnd etterpå! Du har gjort en fantastisk jobb, d r klart at kroppen til enhver mamma bærer preg på ene eller andre måten av graviditen og fødsel! Når "vennen" din en gang blir pappa - hvis han r så heldig, så vil han angre bittert hva han sa. IKKE BRY DEG - du er nydelig uansett!
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Han hadde jeg glatt kuttet ut - han har sikkert liten tiss eller så ble han bare lei seg da han forsto at graviditet ikke er som på tv. Too bad for han at det ble realitycheck på'n. Haha. Drit i han.;o) Klem
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 tusen takk for alle gode ord.. en av grunnen til at jeg føler meg så lei meg er jo fordi alle andre går ned , mens jeg går bare opp ;-( og jeg vil så gjerne være meg igjen.. samtidig kan jeg jo ikke prioritere trening etc når jeg har et nydelig barn som jeg helst vil holde inntil meg hele tiden.. kommer aldri til å snakke med ham igjen tror jeg.. vi var kanskje bedre som venner da vi var like kroppsfiksert begge to.. tusen takk for ordene ung kvinne.. varmer nå skal jeg marsipanisere meg selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 nå har jeg snakket med mannen min. jeg sa at jeg er altfor tjukk etc. og han sa.. "nei vet du det tenker jeg ikke på. du er kona og jenta mi uansett. klart jeg ser at du har lagt på deg men jeg skjønner at det ikke blir borte på 1-2-3
fox`y Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 ååå for en koselig mann du har:):) syns du skal drite i han vennen din jeg. d var skikkelig råtten sagt,er ikke venner slike folk. har plagdes selv med overvekt og vet selv hvordan d er å få slike kommentarer slengt i ansiktet. er forferdelig sårende. d er d indre som teller,sjønner ikke hvorfor folk skal henge seg slik opp i andre folk. de kan passe på seg selv syns jeg. d viktigste er at man føler seg vell med seg selv. kos deg me mannen din du og babyn din:) god påske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå